Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 lure bare på ett par ting,har tatt selv for 3 mnd siden men har ett par spørsmål
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Det er nok flere her som har, hva lurer du på???
Alle gode ting er 3:) Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Ja jeg har det. Fikk det for snart 1,5 år siden.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 går det an og ligge på magen eller?har så panikk for å ødelegge puppene.hva kan jeg ikkje gjøre å hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Jeg må ligge på magen dersom jeg skal klare å sove. Opererte inn de minste implantatene da, tror det er verre dersom man har skikkelige ballong-pupper. Ellers kan man gjøre alt som man vanlig gjør, kanskje med unntak av de første mnd da såret må gro ordentlig.
Mamsen86 Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Å jadda, hehe, det kan du! :-) Jeg ligger på magen, står på hodet, you name it ;-) Skyter paintball, ruller i gresset.. Ingen hindring :-) Skal en god del til før de blir ødelagte, hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå