Gå til innhold

Hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så fryktelig hodepine. Kun på høyre side i panna. Holder på å bli gal. I løpet av en uke har jeg vondt 5 av 7 dager. I alle fall de siste ukene. Blodtrykk er bra, så legen sa jeg ikke sku stresse. Men det er det siste jeg gjør.

Flere med hodepine i svangerskapet som bare blir verre, og noen tips til meg? Jeg er 29 uker nå. Syns det er uhorvelig lenge igjen hvis hodepinen skal vedvare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk masse vann og sørg for å spise små men hyppige måltider.

Om du ikke klarer å fungere så kan det jo kanskje lønne seg å ta noen Paracet? Gå inn på http://www.felleskatalogen.no/ og søk på Paracet. Iflg. denne siden skal det gå greit å spise noen tabletter innimellom:

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Studier og lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Overgang i morsmelk: Går over. Melk/plasmaforholdet er 1. Det er estimert at et ammende barn får i seg <2% av morens dose. Det er lite sannsynlig at barn som ammes påvirkes.

Skrevet

Har det som deg.har grått mye de siste ukene pga forferdelig hodepine.Men jeg tar en paracet når det blir skikkelig ille.Ingen råd til deg,dessverre

Skrevet

hehe det har blitt noen paracet her i det siste, men det hjeper ingenting. Nå skal jeg heldigvis til lege igjen i morra. Håper han har noen gode råd. Jeg blir jo skikkelig mannevond med hodepine, og har jo tre barn som blir litt fortvila når mamman er sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...