Gå til innhold

Noen som har kjennskap til easy-life??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har kjennskap til det?

vurderer å melde med på så jeg lurer på om noen har noe å si om dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sånn slanke greier..du lærer å legge om livsstilen din for holde deg slank etterpå osv..men jeg synes det var ganske dyrt så jeg hadde håpet at noen hadde erfaring med dette og kunne gi meg noen tips..

Skrevet

dytter litt jeg hehe..

• 1 år senere...
Skrevet

Har akkurat begynt :) Ser veldig bra ut. Drømmer konstant om mat, tenker på lasagne, fløtepoteter og absolutt alt annet, men det går rette veien, allerede! Spørs jo hvor langt ned du vil men jeg som skal 30 kg ned skal følge et program som begynner med 9 (!) uker kun på shake/sjokolade, så er det vel 5 uker tror jeg hvor det er kun shake men ordentlig mat til middag, så noen uker med 3 ordentlige måltider + shaker som mellommåltid og etter det er det ut i den virkelige verden der man ikke drikker shaker... I dag er det tirsdag, startet på torsdag og har kun hatt 1 treningsøkt, har mistet 4,3 kg så langt så er ved godt mot :)

Men det er grusomt dyrt ja, jeg betaler 8500 fordelt på 12 mnd, men det inkluderer treningsavgift på 450 pr mnd. Shakene koster 700 kr pr uke, sjokoladene noe mer. Men om jeg fortsetter å gå ned så er det verdt det :)

Lykke til, uansett hva du velger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...