Gjest Anabella håper Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hei, ønsker veldig å bli gravid. Som så mange andre. Prøvde ved forrige eggløsningsperiode - og jeg trodde det klaffet! Fikk litt brunt utflod en uke etter, og tolket det som festeblødning. Etter det har jeg merket ømme bryster, skikkelige menssmerter (flere dager før forventet mens), litt kvalme. Har følt meg veldig gravid. Har varierende syklus på 25 til 28 dager. IKM iflg 27 dgs syklus var idag, hadde menssmerter igjen, gikk på toalettet - og det hadde kommet litt blod...... Har også blødd litt senere i dag, men ikke så mye. Lengste syklus er på 28 dager, i morgen, en jordmor sa jeg burde teste på torsdag (snakket med henne før jeg så blodet...). er det noen med lignende erfaringer? Kan jeg være gravid selv om jeg blødde litt i dag? Har en drittdårlig dag. Flyttet inn i leil som viser seg å ha store mangler, må flytte. Har ikke kommer igang med studiene... Etc. Barnefaren viser seg å gi blaffen i meg. Og i dag kom det blod... Blir veldig takknemlig om noen har tid til å komme med en kommentar! :-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Heisann! Om du er gravid eller ikke blir bare synsing... Om du derimot ikke har en mann som er med deg og klar, så bør du få orden på det først.... Leilighet bør du vel også ha i orden før du blir gravid, ikke lurt å holde på med flytting i svangerskapet... Hvor lenge har du igjen av studiet ditt? Jeg fikk min førstefødte i 1. semester på sykepleierutdanningen, og det var ikke noe ønskesituasjon. Nå ble det vel en enda værre dritt-dag, men sorry, må si meningen min.. Lykke til...
Gjest Anabella håper Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Snart ferdig med studiene :-) Men lurte bare på om det er noen som har blødd litt rundt IKM, og likevel vært gravide.
Gjest Anabella håper Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg spør en gang til: Er det noen som har erfart å blø ved IKM - og likevel vært gravide? Hadde vært fint å vite. Får ikke testet før tors. ( Til Ovidia: Jeg kranglet med kjæresten i dag - ikke verre enn det. Han er klar som bare det :-) Og jeg klarer å flyttet selv om jeg er gravid - ikke jeg som skal bære. Hvorfor så negativ på andres vegne...)
Turte79 Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Hei du:) Kan være gravid selv om man blør, men det lønner seg sikkert for deg å ta ei blodprøve hos legen slik at du får målt hcg nivået ditt:) Det kan slå ut på hjemmetester mange dager etter hvis det har gått galt... Krysser fingre, lykke til:))
Gjest Anabella håper Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Tusen takk for et ordentlig svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå