Gå til innhold

2 år!


Loppelill

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Nå er jeg to år gammel. Mamma syns at jeg blir alt for stor alt for fort. Hun kaller meg for koseklompen! Jeg er veldig flink til å gi masse gode koser! Jeg snakker ikke så mye enda, men jeg gjør meg godt forstått.

 

Baller er noe av det gilleste som finnes. Mamma kaster ballen og jeg slår til den med spaden, eller en brusflaske eller fluesmekkeren. Jeg treffer som regel hver gang. Hun sier jeg at jeg er den nye Nadal (Hvem er det??)

 

Biler er også gillt.

 

Klem fra Leander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir nok proff med en ball når du blir stor! Høres ut som du er kjempeflink:)

 

Kanskje jeg blir som onkelen min drømte om da han var liten - heisekranfører om dagen og stå i godtebutikk om kvelden? Armene mine er stadig heisekraner - med alt fra mat til munnen, biler, fly... Og jeg har skjønt at sjokkoladde er nam-nam!

 

Kjøretøyer er min store lidenskap!

 

Klem fra Thomas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg er også blitt 2 år! Jeg har til og med blitt storesøster til en liten gutt som vi nesten bare kaller lillegutt. Han er veldig søt og gjør masse rare ting med ansiktet og kroppen sin som jeg må le av. Jeg synes det er veldig deilig å kose med hodet hans for det er så mykt, men mamma synes jeg koser litt hardt. Også kysser jeg på han og av og til slikker jeg han på hodet også, men da sier mamma NEI!

 

Jeg synes det er veldig gøy å sykle på trehjulssykkelen min og å høre på musikk på rommet mitt mens jeg bygger lego. Ellers så synger jeg og skravler konstant, og det gjør mamma også!

 

Barnehage er kjempe gøy!

 

Klemmer fra Linea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...