Gå til innhold

Hvor nyttig er det egentlig med adapter til bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så i stuss. Skal kjøpe ny vogn(Teutonia S3) og maxi-cosi cabriofix til nyfødt. Nå lurer jeg på om det er noen vits i å kjøpe en slik adapter som passer til bilstolen og vognen?

Og hva ville dere valgt om dere måtte velge: base ( ikke isofix), eller adapter? (Et økonomisk spsm.) Det er så dyrt med base til Maxi-cosien. Acta sin er ikke så dyr, men den passer ikke med adapter til Teutonia sin vogn.....Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Teutonia sitt barnesete, Tario??? Det er ikke så dyrt, og passer til vognen....

Skrevet

Vi har en fra acta graco med base som nyfødtsete og det er gull verdt å slippe å måtte fikse selen i bilen hver gang stolen går ut og inn (og vi kan da bære feks sovende baby helt inn uten å måtte ta utav stolen). Vi fant forøvrig ut ved en tilfeldighet at samme nyfødtsetet lot seg klikke på Teutonia Mistralen vår (på den stangen på sportsdelen) + diverse handlevogner (sånn som de på plantasjen med grunn kurv). Så jeg hadde heller brukt penger på base enn adapter da vi egentlig ikek har hatt bruk for adapter noen gang (eller savnet det). Jeg vet mange syns det er genialt å ha muligheten til å ha bilstolen på "hjul" men personlig foretrekker jeg å la babyen strekke ut ryggen når jeg feks shopper :o) Smak og behag.

Skrevet

Ikke vet jeg, men vi klarte oss i alle fall uten både adapter og base...tok jo ikke mer enn 30 sek å feste selene i bilen istedenfor å klikke setet på. Og var vi i butikker og bebis sov i bilstolen satte vi bare stolen i en handlevogn...ikke så ofte vi hadde hatt bruk for det egentlig. Smak og behag, og alle har ulike liv og behov:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...