Feit og freidig <3 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 16 dager i dag !!!! Og har tom bestått den store alkohol/feste testen, hurra!!! Litt stolt av meg selv jeg ;-) Måtte bare skryte litt......
Alba44 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Du er kjempeflink!!! Dette klarer du ))
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 gratulerer:) det verste er over..... nå klarer du 16 dager til:) jeg har vært røykfri i ca 7 minutt nå
Feit og freidig <3 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Takk for støtten- er litt ekstra stolt fordi samber ikke gidder å prøve engang og jeg er liksom litt aleine m sluttingen om dere skjønner... Dritdeilig å være så stolt;-)
hit og dit Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Så flink du er! Lo godt av nicket ditt også eg =)
Feit og freidig <3 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2008 Takk for det:-) Nicket ja, he he det er liksom bare litt meg det da- fnis;-)
snart mor til 3 Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Gratulere kjempemasse!! selv har jeg vært røykfri i 282 dager nå... ikke det at noen teller altså ;-) Gleder meg til å kunne feire 1årsdagen
frk Nilsen Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer! Jeg har nå vært røykfri i over 3 år :-) Det er de 2 første ukene som er verst, du har vært kjempe flink! Klapp på skuldra til deg :-)
Feit og freidig <3 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2008 Dette må jo være noe av det smarteste jeg har gjort- å legge det ut her mener jeg . Har jo fått mere støtte her inne enn irl - TUSEN TAKK FOLKENS_ DET VARMER:-)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Må bare si GRATULERER!!! Så flink du er Selv har jeg holdt meg i snart 9 mnd og det blir bare bedre å bedre å være uten den røyken
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Så flink du er! Kan ikke være lett når du ikke får med deg gubben! Selv har jeg vært røykfri i over 2 år nå.....det vil si....jeg har begynt å festrøyke da hehe Men ingen problem i hverdagen, ikke lyst på røyk da i det hele tatt....og nå prøver vi jo på nummer 2 så da blir det nok snart en slutt på festrøykingen også hehe Lykke til videre!! Det blir bare lettere og lettere for hver dag som går!!
3 blå Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Kjempeflinke vi er Jeg er på min 3. røykfrie dag i dag Det går bra på dagtid, men når kvelden kommer og lillegutt er i seng, da sliter jeg litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå