lillan80 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Kan jeg som er gravid male innendørs med vannbasert veggmaling?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Her blir "man" vel ikke helt enig av hva jeg har lest etterhvert, mest pga man ikke helt vet hvordan malingen (gassene) påvirker fosteret. Så anbefalt er det vel ikke. Men jeg leser jo folk som gjør det (og jeg har selv gjort det littegrann - skapdører) med munnbind og god utlufting mens man holder på.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Man kan bli litt lurt av vannbasert maling, for det lukter ikke så sterkt som oljebasert. Men jeg har hørt at det er like skadelig. Luft uansett godt!
MintCondition Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Derom strides de lærde, men "min" malemester mente at det gikk helt fint, så lenge du ikke skulle a) stå og male i ukesvis og månedsvis i strekk b)luftet godt mens du holdt på Så her driver vi og maler nå
Nupsi Mcnugget Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Jotun har lansert en ny maling som er godkjente av astma og allergiforbundet og trygge å bruke av gravide, SENSE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå