Gå til innhold

Tror jeg gir opp selv før ikm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på mensen på fredag/lørdag.....

Den siste uken lett kvalme hver kveld...stikkinger i siden og nedover i lysken - til tider ganske vondt. Vondt i puppene - med blodårer som tydelig synes, har fått en del "nupper" på det mørke området ved brystvorten - synes de har blitt mørkere. Puppene er ikke vonde eller tunge - de verker. Har vært forkjøla i over to uker - med tett tett nese - ingen andre er syke...

Disse symptomene kommer og går...

I dag har jeg begynte å få litt mensmurringer.....samt at jeg har trykk over skambeinet og vondt inne i tissen som kommer og går..pleier ikke å ha dette før mens.(beklager detaljer)

Har vært så "sikker"på at denne gangen så "satt'n" - men har mistet helt motet nå som jeg kjenner antydning til murringer... Men fortsatt vondt i lysken og nedover lårene...

Da jeg får 8 år siden gikk gravid fikk jeg sen positiv test....

Holder på å bli gal....vil bare få mensen og starte på'n igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ikke gi opp enda!

Du har jo masse symptomer og har ikke fått IKM ennå, så syns du skal vente å se før tankene går over i neste pp :)

Selv om testen kanskje ikke er pos til helga, så er det mulig den viser senere svar som den gjorde sist du gikk gravid!

Ikke gi opp da!

Jeg er i min 1.pp ( 2. graviditet), og venter min IKm i dag.. har ikke fått tanta ennå, så klamrer meg fast i håpet at testen bare viser litt seint svar:)

Ble gravid på første forsøk sist, så håper lissom at det skal skje denne gangen også da.. selv om det ikke er noe selvfølge at jeg skal være såå heldig!:)

Så ikke gi opp håpet før evnt tanta har kommet da :)

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...