Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg skal få vennepris på bleking av tenner hos tannlege. Elle selve blekingen foregår jo hjemme, men tar slik avstøping hos tannpleier. Kan ikke gjøre det når en er gravid eller ammer, så det skal være min gave til meg selv til neste høst. Kom vel på nesten 2000 kr... Gleder meg allerede:)
mozell Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Det var ikke ille med 2000 for bleking av tenner - du har vel tilfeldigvis ikke peiling på hva det koster dersom man må betale full pris? Jeg vurderer det seriøst.. (Men må jo vente litt jeg også da, i og med at jeg er gravid.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå