Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Her har jeg sluntret unna de siste to årene.. Skulle vært i fjor men da ble det bare utsatt og utsatt, så tenkte jeg at jeg skulle gått nå i januar men så ble jeg gravid. Og er så kvalm med masse brekninger når jeg er gravid i starten at jeg orket ikke tanken på å sitte å gape der. Så må prøve å bestille meg en time før jul. Kjenner ingenting, så håper alt er i orden. Bruker dere tanntråd, fluorvann?? Går litt i perioder her det..
konvall Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Bruker både tanntråd og fluorvann hver dag. Går til tannlegen en gang i året. Skal faktisk dit på torsdag. Ikke noe jeg gleder meg til, for jeg hater tannleger, men det er jo lurt å ta en tur.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg prøver å gå en gang i året. Men jeg har så tannlege skrekk så hvis det er noe med tennene mine, og jeg må komme tilbake for å fikse det så utsetter jeg det hele tiden.. Skulle vært tilbake før sommeren for å fikse et bitte lite hull, men ikke vært der enda.. ) Må vell bare kvinne meg opp og ringe for å bestille meg en time.. Tanntråd bruker jeg hver kveld, flourvann bruker jeg når vi har det i hus.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Uff ja.... det var det da.... har vel en time jeg må bestille jeg også.... Prøver å være flink, siden jeg har så årlige tenner... hadde enavtale med den gamle annlegen å komme hver 6 mnd.... men nå har jeg jo flytta....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Nei, er ikke så flink til å gå til tannlegen, er ca 3 år siden sist. Må bestille meg en time der snart. Bruker tanntråd nesten hver kveld, når jeg husker på det, og fluorskylling hver kveld.
DevilDoll © Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Går to ggr i året. Glemmer tanntråden ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå