Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg finner ingen sånne super gode.. Jeg har veldig tørr hud i T-sonen. Blir så tørr at jeg flasser og får slike psoriasis og eksem lignende utslett. Veldig kjedelig. Særlig er dette ille om vinteren og når jeg stresser. Har prøvd uttalige hudkremer. Men desverre så finner jeg ikke en som gir meg helt fin hud. Noen som har en god til meg???
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 skulle akkurat til å skrive at jeg kun bruker kamillekrem til hele familien og til hele kroppen. Den er forresten veldig fin til tørr eksemhud. Lillemor er ofte tørr og eksemlignende bak knærne, og jeg inbiller meg at den hjelper. Du får kjøpt den på helsekostbutikk(Life i allefall) Den koster ca 155,- Dette er da 200 ml.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Takk for tips, da skal jeg prøve den. Barna har også litt sånn "problemhud" i perioder. Så skal prøve den også på de. Har brukt Aderma, fra apoteket på de. Men syntes den lukter så dårlig så klarer ikke å bruke den i ansiktet på meg selv eller de. Så den bruker jeg til kropp. Er god på de, men føler ikke den var god på meg. Men så har jeg bare problemhud i ansiktet da.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 A-creme er kjempefin for den som har veldig tørr hud i ansiktet. Kjøpes på apoteket
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 A creme kan også kjøpes på helsekosten. Har også noe som heter Zona på helsekosten som er veldig bra for problemhud, hadde gått for den eller kamillekrem. Gå innom og be om prøver.
~~DoraDora~~ Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Hold dere fast Kjedelige Spenol er den eneste kremen som funker for meg. Den er faktisk knall god
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Lillebror har atopisk eksem og den aller beste kremen for hans sarte hud er aderma. Jeg har aldri kommet på at den lukter. Bruker den på hele kroppen hans, og den er rett og slett fantastisk. Først og fremst vil jeg råde deg til å finne en dusjkrem som ikke tørker ut huden din når du vasker ansiktet. Deretter ville jeg prøvd å finne en litt fet krem som kan virke over natten på det tørre området, f.eks locobase fet krem. Jeg for min del bruker bare vaseline intensive care, den er god for meg. Jeg har ikke så tørr hud lenger etter at jeg sluttet å bruke så masse sterk såpe i ansiktet. Lykke til!! =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2008 Takk for mange gode tips alle sammen. Navnene er notert og jeg skal kjøpe meg litt nytt og forsøke. Har aldri brukt såpe i ansiktet, da mister jeg omtrent hele huden. Men bruker jo rensekremer og ansiktsmasker så må nok tenke gjennom disse også om de kan gjøre vondt verre kanskje?? Skal prøve det med fetkrem i ansiktet om natten. Og den kamillekremen høres god ut. A.krem har jeg prøvd før i tiden og den hjalp ingenting på meg. Aderma syntes jeg som sagt lukter hehe.. Men er veldig god på barna.
Trollkatt Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg bruker Clinique. Fantastisk, og veldig drøy. Er litt dyr, men jeg kjøper den på Strawberrynet.com. Den varer jo en evighet, så den er vel egentlig ikke så dyr, når jeg tenker meg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå