Gå til innhold

Noen tempere som kan se på charten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge FF var el på lørdag:

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0

Men kan dette stemme? Trodde tempen skulle stige over den høyeste av tempene i perioden før el jeg, slik at el da er søndag...i tillegg viste eltesten (CB-digital) positiv på LH-stigning kl 16 på søndag...trodde selve eggløsningen ikke kom før testen var negativ igjen, og derfor at el var søndag kveld.

Men, hvis FF har rett, så er det helt fint...fikk kun hoppet i høyet en gang rundt el denne gangen og det var på fredag, så da er det kanskje bedre sjanse for klaff! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Den linken du la ved stemmer ikke. For å finne linken til ditt chart, må du gå på "sharing" og velge "Home page setup" på menyen til venstre. Da ser du en link somm står i en boks øverst på siden, det er den linken som er til ditt chart.

Finn frem den du, så kan jeg se på charten din :) Men tempen er riktig i følge EL, EL-tester viser ofte feil, mens tempen er til å stole på når set gjelder EL. EL er på den siste dagen tempen var lav som oftes.

Skrevet

Hei;) I følge FF så var el på lørdag ja. Man får jo ofte en plutselig dip på el-dagen og en stigning dagen etter...Så ifølge tempen din vardet på lørdag hvertfall.. Forstår ikke helt det med at du testet pos da du gjorde?? Hm...

Skrevet

Testet postitivt sent fredag kveld (kl 22) og lørdag i tillegg til søndagen! Det var kanskje litt vesentlig å få med, hehe....søndag testet jeg postitivt i 16-tiden, så kan jo være testen hadde vært negativ igjen hvis jeg hadde testet senere den kvelden....Synes bare det var rart å ha LH-stigning søndag om el var lørdag, men stoler nok mer på tempen ja....

Takk for tilbakemeldinger!

Skrevet

Jeg tror du godt kan ha hatt eggløsning på søndag, jeg. Du ser jo at du har hatt litt dipper i tempen tidligere også, så tror nesten du må vente og se om den fortsetter å stige nå. Søndagen hadde du jo fortsatt lavere temp enn den høyeste av de andre, så tror ikke nødvendigvis du hadde el lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...