LilleSolaMi<3 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 kjekt med de 12 første uker overstått,selv om jeg har en del brun utflod som gjør meg litt urolig! men har time til ul neste mandag! så håper alt er i orden!
Mayken Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Velkommen inn hit. Håper alt står bra til med spiren din.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Håper du får en fin tid her inne, ønsker deg masse lykke til på ul neste mandag ) Er selv 22+5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå