Ksenia & Anjem Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Tenkte kanskje å kjøpe til eldstemann til jul...
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 hvor gammel er eldstemann? vi har ei på 5, hun har faste dager hun får se på film, å det er ikke alltid det passer oss å ha donald duck på stua:) vi har kjøpt tv med dvd til henne som hun har på rommet, ingen kanaler, så hun sitter ikke forran tv hele tia... bare 3 dager i uka der hun får plukke seg ut en film...
Ksenia & Anjem Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Han er 4 år Jeg så på en tv med dvd spiller fra Elkjøp..er det denne dere har?
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 nei vi kjøpte brukt på finn.no:)
Leirha Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Liten tv med innebygget dvd er veldig populært til barn. Kjenner mange som har det. Min sønn har en gedigen tv på rommet sitt, med egen dvdspiller,han er 11år. Men tven blir så å si aldri brukt, så den skal ut. Rommet han er for lite til så stor tv, så vi får se om han får en mindre.
Ksenia & Anjem Skrevet 9. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2008 husker jeg feil,men har de ikke sånn spiderman tv med dvdspiller på toys are us? noen som husker pris? vil egentlig ha en liten flatskjerm men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå