Gå til innhold

Noen som har tatt UL i uke 6/7/8 uten å se hjertet?


Vil

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ta UL snart, men bare hvis jeg vet jeg med sikkerhet kan bekrefte eller avkrefte at alt er bra...

 

 

Hvis ikke får jeg smøre meg med tålmod. (lite av det her i gården)

 

Noen som har tatt UL i 6, 7 eller 8 uke uten å se noe til hjertet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tok i uke 5, da var det ikke noe hjerte... bare en rund sekk.

 

men uken etter pumpet det som bare det: )

 

sjekk terminkalkulatoren på www.babyverden.no, når du taster inn dine datoer så får du sett når hjertet til din lille kan forvente å slå! (på listen over kommende milepæler)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å prøve å vente til uke 10 jeg, da er organene ferdige og embryonal perioden er over.

Men det er LEEENGE til ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for svar. Jeg kjenner til den terminlisten. Men er hjertet sylig på UL fra det øyeblikket det "virker"?

 

Kjønn er forekempel tydelig meget tidlig, men kan ikke sees på UL før mye senere. Kan hjertet sees/ høres med en gang det pumper blod? I såfall bestiller jeg time på flekken... Hehe.

Er 5+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å ta tidlig UL for å få vite hvor langt på vei jeg er, og selvfølgelig at alt er bra. Har ingen mensdato å regne utifra, da jeg har hatt hormonspiral i tre år. Tok ut den den 11.08, og tok positiv test 08.09. Tipper ca 4 uker, men kan jo faktisk være ca 6, hvis det traff akkurat med eggløsning den uken jeg tok ut spiralen..

Noen som kan anbefale et sted jeg evt kan ta UL? Hadde jo vært fint å slippe å betale så mye som 1500 kr for det, men det er kanskje ikke mulig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg fikk henvisning til UL gjennom det offentlige fordi det var stor tvil om hvor langt jeg var på vei, (fire uker fra eller til). Hvis du også er usikker vil legen henvise deg. UL privat koster oppmot tusenlappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...