balsam Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 hadde i går noe jeg trodde var begynnende mensen... og så da jeg la meg så regnet jeg med at det kom skikkelig i løpet av natta... men i dag morges var det ingenting.. så kom det bittelitt blod, rett etter frokost, men ingenting mer.. før nå nettopp kom det sånn brunaktig slim... hva kan dette være for?? HMMM...aldri hatt slik jeg...=/
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Ikke vet jeg. Men jeg hadde sånn dagen før jeg fant ut at jeg var gravid. Bare så du vet det
Gjest Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Hadde det akkurat sånn dagen før jeg skjønte at jeg var gravid jeg og! Hver gang, tror jeg!
balsam Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 å hjelpe meg!! det kan jeg da ikke være!! har vært såååååå forbanna nøye med pilla!! tatt den til omtrent samme tid HVER eneste dag!!
Lykke X 4 Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Du trenger ikke være gravid. Blødning og brunaktig slim er normalt og trenger ikke kobles i hop med graviditet. Kan være hormonforstyrrelse siden du går på pilla. MEN jeg har lest om flere som har hatt slike symptomer, muligens i forbindelse med tiden når egget fester seg etter befruktning. Så det kan jo være greit å ta en test etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå