millie+2klumper Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Men heller ikke de fallt i smak hos gutten min..blæ. Så nå gir jeg opp det der smokk greiene.. jeg nektet visst å ty smokk selv når jeg var liten. Men hadde litt lyst at han skulle ta smokken da han bruker meg mer og mer som smokk..Noe som kan bli litt slitsomt til tider.Men men..Sta den gutten min gitt!
Trulte76 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 jeg også fikk de i posten idag. han tok de litt, men så spyttet de ut igjenn. Samme som med de andre smukkene. Kan ta de av og til, men så spytte de ut etter toppen 5 min. Men sjeldent han har de så lenge i munnen. Som regel er det å skubbe de ut med tunga med engang og bli irritert. Så trur ikke han blir noen smukkunge nei. Min også bruker meg som smukk. Men det blir bedre etter hver som han blir eldre. Min er bare 3 uker nå. Eldste mi var sånn hun også, men til slutt så brukte hun meg ikke som smukk lengre. nr 2 hun tok smukk og det var litt av en forskjell. Så håpet jo han ville ta smukk da..men men
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Hei! Det fikk jeg og! Her derimot falt de i smak! Helt utruli... Ho klarer å sutte på den selv.. Så slipper å holde;)
77-modell Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Vi sleit også med å få jenta vår til å bruke smokk, men nå er det ikke noe problem! Vi bare fortsatte å prøve, holdt smokken på plass. Ikke med makt, selvfølgelig, men bare sånn at hun ikke spyttet den ut hvis hun prøvde å sutte, og etterhvert ble hun vandt til den, og nå bruker hun den alltid når hun sover, og ellers også for å roe seg. Hun er nå 5 måneder, og det var først når hun var 2-3 måneder hun brukte den ordentlig. Så bare hold ut og fortsett å prøve!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Trøst smokkene har falt veldig i smak hos jenta mi, nå suger hun på smokken, isteden for på flaska/puppen når hun har sugebehov... Så nå slipper jeg og gi henne mat hver time, nå går det faktisk opptil 4 timer mellom hvert måltid:)
millie+2klumper Skrevet 10. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2008 Heldige dere. Saken her er at gutten min brekker seg. Stikker tunga ut og prøver ikke å sutte engang. Så vet ikke om d er noe vits å prøve mer her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå