Chezka Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Søndag kom lillegutt, og det var på tide, for både mamman og pappan holdt på å tørne av å vente!! 10 dager på overtid, og hadde belaget meg på igangsettelse 12 dager etter terminen. Fødselen varte to timer, og var så lett at vi nesten føler oss litt snytt for opplevelsen... Ikke skikkelige riesmerter, mer som litt harde kynnere, som varte mye kortere enn de kynnerne jeg har hatt i mange uker. Så tre pressrier, og gutten var ute :-) Gikk så fort at vi ikke riktig skjønte at han var i ferd med å komme ut. Slapp å sy, fikk heldigvis ikke en eneste rift, og er i kjempegod form. Dro derfor hjem etter noen timer, og vi koser oss masse! Var en fantastisk opplevelse, gled dere :-)
AO3 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så mye! Jøss, det høres ut som en fødsel jeg kunne tenke meg (men sikkert ikke får!).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så mye m lille gutten! Den som venter på noe godt, venter som kjent ikke forgjeves;) Sender inn en bestilling på en like fin fødsel jeg også, hehe, d er jo lov å håpe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå