Tøysetipp Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Du er fjorårets.. Vi har fått en ny kronprinsesse (bare til opplysning) .. http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/504196/offset/3
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Åh så herlig da:-) Tenk du, en ekte prinsesse!!
WP-TLogPeanut Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Nååa...så skjønn Mette Marit kommer ikke halvveis engang!
Tøysetipp Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Ja, det er det ho mor sier også.. Men, hun må nok gå litt i skole hos Mette Marit.. Da det er tendenser til nykker som hun ikke hadde kommet så langt med i den vide verden.
Tøysetipp Skrevet 9. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2008 Mm.. Litt artig var det jo- at lille skrika gikk sånn i barnehagen.. 'Håper det blir artig å leke ute i dag.. Hilsen mamma'
melkekua™ Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Hvem er Mette Marit? :-p Hun er bare helskjønn, hun slår MM langt ned i de kongelige støvla!
Tøysetipp Skrevet 9. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2008 Hvem hun er? Neei, jeg aaner ikke.. Slett ikke en anelse.. Neidasåjodaatte
Tøysetipp Skrevet 9. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2008 Ja.. :-) Jeg kan snart gå hjem og legge meg selv. Så sprekkferdig av stolthet at pr-kåtheten tar overhånd for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå