Holly❄️ Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Mannen min har startet for seg selv, og da hører det jo til mye jobb for og få i orden papirabeid osv. Men nå har han vært hos faren sin hver ettermiddag/kveld for og diskutere og ordne opp i ting... (Føler han bruker det litt som en unnskylding, for og få sitte og skravle om planer og diverse) For regnskapsprogrammet sitt har han satt seg godt inn i, og har alt i orden virker det som... Så fort ungene har kommet hjem fra bhg, så kommer det: Å, jeg må bare fixe det her jeg.. og så styrter han ut av huset, og går ned i kjelleren (Bor i generasjonsbolig) Tar han til og med og ikke si ferdig setningen, bare later som han er så i farta at jeg ikke hører det.. Eks: Går mot døren og sier: Jeg skal baaaaare ooooordne.. og så tror han døren er lukket og stopper og snakke... IRRITERENDE!!! Skjønner at han er ivrig, men det går vel an og ta dette når ungene er i seng for kvelden. Er jo kun jeg som har lekt med dem, gitt dem middag og badet dem hele uka... Blææææææ, i dag er jeg sur på han!!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Du faar si det til ham at han maa skjerpe seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå