Gå til innhold

Yoga for gravide i Harstad


Charisma

Anbefalte innlegg

Homøopat og yogainstruktør Pål Berg Sørvoll har planer om å starte et yogakurs for gravide i høst.

Jeg har invitert han til å komme og informere litt om det på neste BiM-treff onsdag 17 september.

 

Selv gikk jeg yogakurs forrige gang jeg var gravid. Jeg syns det var fin og behagelig trening som passer uansett om man er i god eller dårlig form. I tillegg hadde jeg god nytte av pusteteknikkene jeg lærte, under fødselen.

 

Er det noen flere Harstad-jenter her som kan være interessert i et slikt kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at det kommer noen nye:)

 

Ikke noe problem at du ikke kjenner noen fra før, de fleste gjør ikke det og vi blir fort kjent med hverandre.

 

Vi sitter i eget rom helt innerst i lokalet.

 

Ang pris på yogakurs, så vet jeg ikke men det får vi forhåpentligvis greie på i morgen. Hyggelig å se at det er flere som er interessert i å være med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På BiM-treffet sist onsdag var yogalærer Pål innom og informerte litt om yogakurs for gravide. Dersom det er mange nok interesserte, så kan han holde kurs for oss. Det er to alternativ, enten helgekurs (2-3 timer lørdag + søndag), eller kurs en ukedag over flere uker. Sistnevnte alternativ passer vel best for de som har termin på nyåret, så man får fullt utbytte av kurset. For å se om det er mange nok interesserte, vil jeg gjerne ha en tilbakemelding fra dere hvem som er interessert i hvilke type kurs. Det er også fint om dere kan gi informasjon videre til andre gravide dere kjenner.

 

Helgekurs vil være aktuelt en helg i slutten av oktober/begynnelsen av november.

 

Når det gjelder ukentlige kurs så er mandag eller torsdag aktuelle kursdager.

 

Yogakurs for gravide passer for alle uansett fysisk form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Men jeg er bare i uke 6 og nyheten venter vi med å fortelle, så hvis Dere skal ha et kurs/flere, kunne jeg tenkt meg være med i januar/februar feks..

 

Da kan jeg "trygt" fortelle=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...