Gå til innhold

Sånne "dingser" til å høre hjertelyden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra å bruke? Jeg vet ikke, men mener å ha lest flere steder at det ikke er bra å bruke for mye. Andre som har synspunkter? Må si det hadde vært veldig betryggende å hatt noe sånt hjemme, men da hadde kanskje brukt den "hele" tiden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg tok en forhastet beslutning å kjøpte en sånn dings på nettet tilca 800 kr, ganske bortkastet for min del da mini spreller hele tiden :)

til og med jordmor på ul måtte le av krabaten,

i følge bruksanvisningen skal den kunne brukes ubegrenset uten problemer. ingen bivirkninger..

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn for å kunne holde øye med den lille krabaten litt selv, for jeg har hatt småangst hele tiden, pga tidligere komplikasjoner. Jeg angrer IKKE! Og jeg klarer å styre meg da, den ligger i skuffen og blir dratt opp sånn ca to-tre ganger i uka, er da i bruk ca 2min om gangen. På min står det også at den er HELT trygg å bruke, men jeg mener å ha hørt at ungen ikke "liker" det... Men ikke at det er farlig!

(Du får den til 499,- flere steder, på nesodden, bergen osv...!)

Skrevet

Kjøpte en Angelsound på ebay til ca.220kr (inkludert frakt!), kan gjøre et kupp der hvis noen skulle føle behov for en slik:) De koster vel normalt sett rundt 500kr i Norge?

Skrevet

399 betalte jeg for min angelsound å det var inkl frakt... søk på finn.. ei dame som selger i bergen.

ikke vits i å betale for mye heller..

Skrevet

Kjøpte også på Ebay. 220 kr, 7-12 dagers leveringstid. Husk at dollaren er lav om dagen, så man kan gjøre noen kupp :)

Skrevet

Kan noen gi meg noen sider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...