Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg er nå i uke 35, og skal til jordmor i morgen. leste her for noen dager siden ang stripping, så jeg lurer, når er det stripping vil kunne være til hjelp? Så at noen skrev at det ville hjelpe om man var litt moden, men ca når vil det være?
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Det er sjeldent jordmor/lege vil strippe før til termin. Hvorfor vil du strippes nå? Du har jo faktisk flere uker igjen til babyen din ikke er prematur!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg tviler på at noen vil gjøre det før fullgåtte 38uker. Det er som du skriver når man er moden det kan ha effekt og det er vel individuelt når man blir det. Jeg skal sjekkes for modning i morgen, 38+2 pga jeg skal settes igang om en uke. Jm ville nok ikke sjekka meg sist uke, jeg spurte ikke heller, men da jeg spurte om hun kan sjekke meg neste gang så sa hun:-Neste gang, ja. Så kanksje hun forventa at jeg skulle spørre i dag da? Jeg ble forøvring strippa to dager over termin sist, ei jeg kjenenr ble strippa to ganger før termin, hun fødte vel 8 dager før termin etter andre strippinga. Skjønner ikke hvorfor de gjør det så tidlig jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå