Gå til innhold

får vite kjønnet idag :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ska på UL ikveld å då får eg endelig vita kjønnet :) tror selv at det er gutt siden jeg ikke har våre noe særlig kvalmen + at jeg har fått utrolig masse kviser :s hadde ikke det me jenta mi, men litt me gutten min. så nå ska det ble spennede å se om jeg har rett:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennanes:) må vente til 2. oktober eg.. Hva ble det da :)

Skrevet

har ikke våre enda, ska kl 19.00 :) har ikke ordinær time før 25.sept men det va alt for lenge å gå å venta syns eg.. så takke være mamastork så fekk eg komma samme dagen eg ringte :D hehe..

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Ikke for å skuffe deg, men hvis ordinær UL er den 25.sept, vil jeg kanskje tro de ikke ser kjønnet sikkert i kveld pga at du ikke er "langt nok" på vei.

Skrevet

er 17+2 så d e ingen problem å se kjønnet nå å det samme sa jordmora å..

hadde di 2 andre ordinære UL i samme uke så nå, å da så di kjønnet :)

Skrevet

Hm, heldig du. Jeg var også 17 uker + ett eller annet på ordinær ul, men de så ikke kjønnet så jeg skal tilbake igjen nå i september.

Skrevet

De kan nok se kjønnet, ja, så lenge h*n ligger riktig til! Lykke til!!

Skrevet

takk for d :)

Skrevet

Kommet hjem? Hehe...da er jeg spent på hva det blir

Skrevet

ja da har eg komt hjem å magefølelsen min stemte, d bler en GUTT :) va isje i tvil i det hele tatt, konne se pungen å den lille tassen stikke ut :) hehe..

Skrevet

Grattis :) Venter også en gutt og var heller ikke i tvil hehe!

Skrevet

Gutt:D så gøy, lykke til videre ;)

Skrevet

Gratulerer:) Det er gutt jeg har følelse for også,men tiden vil vise:)

Lykke til videre!

Skrevet

så urettferdig:)vært to ganger jeg da,men de har ikke vært sikrepå å det var.ikkså nøye for meg og vite det da,men mannen min vil.har fått viljen og ikke vite de to andre gangene.ekstra spennende det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...