Randis Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Var på ul idag. Alt var normalt å bra. Fikk termin 9.april 2009. Så jeg er 10 uker idag. Er så letta og glad nå. Dette blir bra.
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Heisann! Så bra ) Jeg var også på UL i dag og den lille spiren hadde et bankende hjertet... Var herlig å se at det var bra der inne ) Jordmor sa at det nå var mindre enn 5% sjangse for at noe skulle gå galt når man ser hjertet slå i uke 8... )) Jeg har termin 22. april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå