Ragdoll Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg skal overraske sambo med kake i dag.. sjokoladekake.. har noen en god oppskrift?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg LOVER at dette er den beste sjokoladekaken du noen sinne kommer til å smake! http://www.vgb.no/13963/perma/113795/
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Denne er farlig god... Men ganske mektig. Kan jo sløyfe kanel hvis du ikke liker det. SAFTIG SJOKOLADEKAKE 1l kefir 8dl sukker 12dl mel 4ss kakao 3ts natron 4ts kanel 200g smeltet smør Stekes i langpanne midt i ovnen. 200 grader 20-30 min. GLASUR 300g smør 10dl melis 3ss kakao 8ss kokt kaffe 4ts vaniljesukker Ta på glasuren mens kaken er litt lunken, da trekker den inn og gjør kaken enda saftigere! Prikk med en gaffel for å få glasuren ned i kaken. Strø til sist over kokosmasse hvis du liker dette. Lykke til med kaka.. Nam, nam, fikk lyst på sjokoladekake selv nå! :-)))
lille spira Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Gå på detsoteliv.no og søk etter "Flytende sjokoladekake" - laga den på søndag... Kjempeenkel og SUPERGOD!! Ha is ved sidenav og det er en garantert suksess..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå