Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Endelig hadde jeg blitt enig med jordmor om å sykemelde meg denne uken (skal tilbake på jobb på mandag hvor eg jobber 100 % og er i uke 33)... får sykemeldingen i posten i dag også er den kun til og med i morgen..... hadde nå innstilt meg på å ta denne uken hjemme og bare slappe av og la magen hvile (har pådratt meg en muskelstrekk). Jeg vil nemlig ikke være hjemme, men helst jobbe slik at jeg ikke pådrar andre ekstra arbeid. Men hadde faktisk akkurat nå vent meg til tanken om å roe ned noen dager før jeg gir det siste i innspurten før permisjonen. Ringte helsestasjonen, men legen er ikke tilbake før i morgen....puh måtte få dette ut. I tillegg ligger det et brev fra NAV i posten om at de mangler inntekt og skatteopplysninger på meg fra arbeidsgiver... kan ikke ting for en gang skyld bare gå på skinner. Det er alltid ett eller annet.... Beklager jenter, men måtte få ut litt frustrasjon akkurat nå...høres sikkert ut som en kjempe B......., men blir bare så oppgitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå