*Måneskinnsjenta* Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 UL i dag viste hode, armer, ben og ører. Og et hjerte som banket! Superglad! Har ikke hatt noen særlige symptomer i det siste, så jeg trodde det var kjørt. Men - tydeligvis kan symptomene komme og gå og alt være normalt likevel!
Mamma snart :) Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 ohhh så fantastisk Hvor mange uker er du på vei? jeg føler at jeg ikke har noen symptomer i det hele tatt. Er 5+6 idag. Hadde en liten blodflekk på papiret igår en gang og en idag tidlig. Håper alt er bra. Blir så redd
*Måneskinnsjenta* Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Er 8 + 6 dager. Skal få ultralyd litt oftere nå siden jeg har vært så nervøs.Kanskje noe for deg også hvis du er redd? :) lykke til med svangerskapet!
Mamma snart :) Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Har du hatt noe småblødninger eller har du bare vært generelt nervøs? har ikke hatt noe mer på papiret de siste timene. krysser fingrene. Men har ingen symptomer. har så lyst å få ømme pupper..
*Måneskinnsjenta* Skrevet 9. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2008 Ikke hatt blødning, bare veldig varierende symptomer fra dag til dag. Noen dager ingenting, andre dager kvalm og stikninger i magen. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå