Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Kommer helt an på hva slags jobb!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 nei, hadde vært fornøyd jeg da:) Når ikke opp til det med full stilling og alle tilleggene heller jeg:( Turnus med helger... Sykepleier, med 4 års anisinnitet... Men når nok ikke opp med 8 års ansinnitet heller...
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Spørs hvor lenge man har måttet studere før man får den jobben. Jeg kommer til å tjene ca. det. Med 5år på universitet og høyskole, og det syns jeg er litt lite.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Det kommer jo helt an på jobb og bakgrunnen til den som har stillingen. Jeg har de siste årene hatt lønn på ca 450 000, jeg var ikke helt fornøyd med den lønnen, men nå har jeg 0 i lønn og ville vært glad for 375 000
Gjest Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Det ligger godt over gjennomsnittet for den norske befolkningen, men om det er en god loenn avhenger selvfoelgelig av hvor mye man maa jobbe, spoer du meg :-)
___ Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Nei, det er det ikke. Egentlig synes jeg det er en sykt høy lønn, men så synes jo jeg at lønningene generelt i Norge er sinnsvake.
Lillemus&mamma'n Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Nei, absolutt ikke. Jeg har fire og et halvt år med høyskole, og jeg tjener 352 000 i året...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå