Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 I går natt klokka 01.10 startet "moroa" her i gården.. Har hatt rier/kynnere eller maserier som kommer å går hele tiden...I sengen var det veldig variabelt med hvor tid riene kom...Men klokka 03.30 sto vi opp å gikk oss en tur(1 time) der riene kom med 5 min mellomrom hele tiden..Ikke vonde men trykket var helt enormt.. Har egentlig vært sånn hele natta å er sånn enda..Men riene kommer med store mellomrom. Har også vært uttaligge ganger på "do-do" der det går mest på diare. Er kjempekvalm å greier ikke få i meg stort. Hadde en lørdagsnatt med kjempesterke rier men de jeg har nå er ikke de samme. Det er trykk å jeg kan ikke gjøre noe for å forhindre det. Kjennes ut som jeg virkelig skal til å tisse på meg. Har ikke tatt kontakt med føden pga at riene ikke kommer regelmessig å ikke er vonde. Noen som har hatt noe lignende?
susemor-3 små Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Det høres ut som du er veldig nær nå!! Jeg hadde ringt føden og forhørt meg. Du har jo gått en del dager nå med rier, så en telefon skader uansett ikke. Lykke til:-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Takk for fint svar...Håper du har rett..Skal vente på mannen min å så ringer vi når han kommer hjem fra jobb..Er bare så rart at riene kommer så spredt.
susemor-3 små Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Ja, riene kan komme litt i rykk og napp. Får håpe det skjer noe snart:-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Var innom sjukhuset for en sjekk i sta. Jordmor sa at jeg hadde 2 cm åpning å at livmorhalstappen var helt borte å at jeg hadde moden,sentrert å syltynn livmorhals. Riene var så sterke at det ble diskusjon om det var akseptabelt å la meg dra hjem. Men siden riene ikke hjalp på åpning eller ikke hadde effekt sendte de meg hjem... Om ting blir verre eller jeg merker mer styrke i riene eller trykket skal jeg rett inn igjen. For hun mente på at det ikke var lang tid igjen.
susemor-3 små Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Så bra. Greit med en sjekk på sykehuset. Håper det skjer noe snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå