Gå til innhold

noen som vet råd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mye vondt nederst i ryggen nå at jeg føler d skal ta knekken på meg til tider..har dette i tillegg til mye nedpress.. klarer til tider nesten ikke å gå..å sitte er også vondt og å reise seg etter å ha sittet føles helt farlig..vet nesten ikke om kroppen holder meg..og bruker tid på å klare å rette meg opp.. å handle har blitt nesten umulig,fordi jeg ikke klarer å få maten fra vognen og opp på båndet..

noen som vet råd? noe som kan hjelpe?

har aldri hatt ryggproblemer før..var i god form før jeg ble gravid(drev på med kickboxing)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig vondt ut. Det eneste som hjelper er vel egentlig å ta det helt med ro. Ikke så lett det heller, med daglige sysler som man føler man "må" få gjort unna... Evnt kan du nevne det for legen, og evnt få en henvisning til fysioteraput. Mulig de kan hjelpe.

Skrevet

bekkenløsning? ta kontakt med legen din og få deg rekvisisjon til fysio. ligg med pute ml beina, ikke løft, gå med "samla føtter" i trappene, ikke dytt noe, ikke støvsug, ikke bøy deg...få tilpassning på jobben. kjenner meg igjen du, ikke godt...men ta det på alvor, så blir det ikke kronisk. har dessuten bedret seg jo lengre ut i svangerskapet jeg har kommet. det er ikke farlig, men veldig vondt, og det er viktig at du rører deg litt hver dag så du ikke stivner til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...