Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg startet i ny jobb for en måned siden, og er så usikker på om det er dette jeg vil… Har alltid jobbet med mennesker (resepsjon/sentralbord), men ønsket meg en kontorjobb nå, for å få litt forandring… Havnet som regnskapsmedarbeider i et firma like over veien for banehagen sønnen mingår i, og like ved der vi bor nå. Høres jo perfekt ut, og virka helt perfekt… Men, Jeg begynner å lure på om jeg forhasta meg… Jeg trives godt her, folk er ålreite og sånn, men jeg vet ikke om jeg takler tall dag ut og dag inn… Og jeg jobber på en avdeling med bare damer på 40+, ikke at det er noe gæærnt, men jeg merker at jeg trives mye bedre med en gang jeg hjelper til litt på Backoffice der aldersgruppa er 20-30… Jeg ble nok litt (veldig) blinda av at det ligger rett over veien for barnehagen, men der slutter sønnen vår om 3 uker siden vi flytter litt lengre unna (fortsatt max 15 minutter fra hjem til jobb)… Dessuten irriterer det meg grenseløst at sjefen sitter inne på kontoret sitt (som jeg sitter rett utenfor, og røyker, men ingen tør å si noe siden det er hun og mannen som eier hele selskapet… Merker vel også at det at de to eier selskapet gjør at det er vanskelig å ”kritisere” eller komme med forslag generelt, da de er veldig bestemte begge to… Jeg er i det store og hele veldig usikker på om jeg trives her… Jeg har 14 dagers oppsigelsestid siden jeg er i prøvetid via bemanningsbyrå… Men tør jeg? Tror det er lett å få jobb i området (Romerike), men er usikker på om jeg tør siden vi akkurat har tatt opp huslån og ikke har råd til at jeg skal gå hjemme....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Kan du ikke ta kontakt med bemanningsbyrået og høre med dem om mulighetene for en annen jobb??..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Skaff deg en ny jobb før du sier opp! (Det jeg lurer mest på er egentlig hvorfor gutten skal skifte barnehage når dere flytter så kort - hadde ikke revet barna mine opp fra barnehagen om det ikke var helt nødvendig).
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Vi flytter til ny kommune, og reglene i kommunen vi bor i nå sier at vi kan beholde plasen ut mnd vi flytter. Derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå