Gå til innhold

hvor mange er interresert i et treff i oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte at hvis man faktisk ser hvor mange som er interresert i et treff, kan man vel bare sette en da, så får de som vil og kan være med? hva sier dere? synes det er synd når vi er så mange unge mødre i oslo og omegn som ikke kan finne på noe sammen! om noen har forslag til noe vi kan gjøre, så kom med det!

si litt im deg selv også, jeg kan starte

navn: Marita

alder: 20

barn: 1 datter

alder på barnet: 4 -snart 5 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Er med på den ideen=) Vi kan jo på på cafe, babykino, gå tur, handle....bare noen forslag

Navn: Diana

Alder: 19 (20 i des)

Barn: 1 sønn

Alder på barn: snart 9 mnd

Navn på barnet: Lucas

Skrevet

ok, da er det hvertfall to, man trenger ikke fler for å lage et treff.. meeen det er jo alltid koselig med flere;)

Skrevet

vi blir gjærne med hvis vi kan! men av erfaring så er ikke kafee no serlig sted for ungene, blir fort kjedelig

Skrevet

selvfølgelig kan du være med Miram_linnea<3 bare koselig det!

hva med et treff neste uke eller uken etter da? eller når dere kan, så kan de som vil slenge seg på=)

hva med onsdag den 17. september om noen kan da? sånn midt på dagen eller noe=) behøver ikke dra på café, men hva som helst egentlig, hvis noen har noen spesielle ønsker eller noe, så kan vi sikkert gjøre det, bare det er litt nærme sentrum ;-)

Skrevet

Jeg kan ikke neste uke. Skal hjem til sandnes 16-22 sep.... Kan vi ikke ta d uken etterpå?

Skrevet

jo, men da kan vi jo si det da=) den 24. om det passer;) hvor skal vi dra henn?

Skrevet

Så flott=) 24 passer fin for meg jaffal. Men passer det for dere andre?

Jeg er ikke så skjendt i oslo, såbare si en plass dere, så kan jeg alltids finne ut hvor det er

Skrevet

mhm jg kan ikke i uke dager for jg jobber:( men har fri tirsdag ell annenhver tirsdag

Skrevet

åja, da kan du jo kanskje være med på treff den 24? klokken 2? har lagt ut et treff på treffsidene, så kan du si fra om du blir med eller ikke?

hadde hvertfall vært kjempe koselig om du hadde blitt med ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...