Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 http://senorita1.blogg.no/ Hvor finner jeg disse skoene?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hahahahahahaha!!!!! Er det din blogg????
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Nei, kom over bloggen fra en annen blogg... Lurer bare på hvor jeg finner disse vinterskoene.. Synes de var kjempestilige
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 De har noen veldige like på eurosko, gå inne på eurosko.no så finner du de under støvler der. Roots. Det merke hun har har i allefall økonomi sko om det ikke er en etterligning økonomisko har da. Men de har ikke sko på hjemmesiden
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 fine sko ja:) Men jeg lurer? hvorfor er det inn med mye brun uten sol og hvite lepper?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Faktisk har Ellos samme vintersko i hvit, brun og sort
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 X sport er økonomisko eller europris. Minnes at ungene mine hadde X sport joggesko i fjor kjøpt en av de stedene.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Steike ta, for ei horribel og ûberharry dame sier jg bare.... GRØSS! Og de skoene så ut som var lånt av lillesøster eller noe, str 34??? Så iallefall sånn ut ifh til bena.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Målløs!! Løp og sjekk bloggen til alle dere som tenkte at 'dette gidder jeg ikke å sjekke ut..' Feil! Du gidder!
Mamsen86 Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Hehe, ivrig på melanotanen iallefall :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 fatter ikke hvordan folk kan gå ut av døren når de ser sånn ut... "jeg vil være glamourmodell"!!!! er det det kuleste yrket for tiden eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå