Gå til innhold

En litt annen mening om 3D kanskje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på 3D i dag, og jeg må si jeg ikke synes det var så fantastisk som mange andre har sagt. Nå hadde jeg ikke veldig lyst til å gå i utgangspunktet, men ville gjerne ta en UL til for å bekrefte kjønnet. Og da ble det 3D. Det er definitivt en liten jente inni der, og det var jo koselig å se at hun ligner broren sin, men noe større enn det synes jeg ikke det var.

Men det er meg, og jeg vet jo at mange andre synes det er en utrolig opplevelse. Vi var forresten på Ultralydklinikken i Sandvika, og var fornøyd der. 800 kr for 45 minutter, bilder og DVD. Skulle aller helst vært hos en lege, men han var jo flink han her også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også på 3D i Sandvika. Ønsker også å få vite kjønnet. Men foretar han en gjennomganng av fosterets anatomi også og er at alt står bra til med babyen?

Skrevet

Jeg har heller ikke noe ønske om å gå på 3D ultralyd, og jeg synes "alle" rundt oss maser om når vi skal, og har vi bestilt time osv.. De blir sjokka når jeg forteller at vi ikke skal og at jeg ikke har noe ønske om det.

Må sies at jeg får en ekstra vanlig UL på sykehuset pga tidligere tøffe fødsler og store barn da, så jeg får nok bekreftet kjønnet uansett. Men 3D UL er liksom noe litt unaturlig for meg, sammenligner det også med å tyvtitte på julepresangene før julekvelden, noe må vi jo vente i spenning for å se også ;-)

Skrevet

Vi var på det forrige gang, jeg syntes det nesten var fælt jeg... Legen var ikke hyggelig, snakket ikke bra norsk og babyen så ut som et misfoster - virkelig. Hadde mareritt om henne etterpå, hun var jo stakkars ikke ferdigutviklet. Hadde ikke åpnet øynene ordentlig ennå, og pga ul fikk hun en skikkelig "grisenese".

Vi skal ikke på 3D denne gangen;-)

Skrevet

Hei hei dere,

Ja her er det nok delte meninger:) når var dere på 3D? Jeg var i ca uke 30 og syntes det var en helt fantastisk opplevelse:) Var i sandvika og syntes han og var veldig flink:) Forstår at det er noen som ikke vil på 3D, samme som at vi ikke vil vite kjønn, dette syns vi er mer å lurtitte på julegaven enn å se litt bolleskinn og en herlig liten nese osv:) mange som ikke forstår oss der heller:)

Skrevet

Jeg er 27+1, altså ca der man anbefaler å være når man går på 3D. Men nesen så stor ut, og hun så litt uferdig ut ellers også.

Babyønske:

Han går jo gjennom og kikker på hjertet og sånn, men mest tid brukte han på å finne et bra 3D bilde av ansiktet. Men vi så jo hender, føtter etc. og han så etter leppespalte. Men han foretok ingen målinger. Han er ikke lege, så det er ikke en medisinsk undersøkelse, men han sa at han ikke så noe som så unormalt ut.

Tror de fleste som er misfornøyde har vært på Majorstuaklinikken, der er det mye rare leger vet jeg... Han i Sandvika var flink, og tok seg god tid. Men ikke noe for oss, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...