Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 En venninne av meg skal gifte seg, og ønsker å ha en sang til sin kommende mann. Jeg hørte en på radio om dagen her, tenkte at den passet bra, men tror dere jeg husker hva den heter??? Neida. Har dere noe tips????
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hva med "Sang til en mann" med Kari Bremnes... Smak og behag med musikk da, men den er fin synes jeg.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Det väckraste Jag vet You raise me up Bla...
Anna Nym :o) Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Dytter denne litt for trenger tips selv. Min mann er U2-fan. Noen som vet om en sang av de som passer til en slik anledning. Syns den må ha ett romantisk budskap.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Sangen som bl.a Celine DIon synger cover av; Tekst går: "Cause I'm your lady, and you are my man......". Den heter......Har det på tunga................................................................. "power of love"...trur eg ) Eller " It's such a perfect day, I'm glad I spent it with you..." osv..heter vel "Perfect day"....Og ble en gang sunget som medley av flere storstjerner til en eller annen innsamlingsaksjon el...
<3baby<3 Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 "From this moment" med Shania Twain From this moment I have been blessed I live only for your happiness And for your love I'd give my last breath From this moment on I give my hand to you with all my heart Can't wait to live my life with you, I can't wait to start You and I will never be apart My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn't give From this moment on You're the reason I believe in love And you're the answer to my prayers from up above All we need is just the two of us My dreams came true because of you From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn't give From this moment I will love you as long as I live From this moment on
2søtesmåh Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Om man har noen flinke musikere og kvinnlig sanger med trøkk i stemmen; "Upgrade" med Beyonce...He-he, kul og tøff sang og tekst.....Lytt på tekseten en gang (YouTube) og det kan være et utmerket valg..Hvis dere er unge og liker popluærmusikk... Problemet er vel å få til musikken og finne noen med stemme som kan Bære" den...
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Jeg sang en sang jeg hadde skrevet selv til min mann da vi giftet oss i fjor juni, men hvis ikke jeg hadde gjort det hadde jeg valgt en som heter "When God made you" - helt fantastisk sang! Jeg hadde leid to sangere som jeg visste kunne bære den i vielsen, det er egentlig en duett, men den er bare utrolig fin og personlig og kan synges av 1 også "It’s always been a mystery to me, How two hearts can come together, And love can last forever. But now that I have found you I believe, That a miracle has come when God sends the perfect one. So gone are all my questions about why, And I've never been so sure of anything in my life Oh I wonder what God was thinking, when he created you. I wonder if He knew everything I would need, Because he made all my dreams come true. When God made you, He must have been thinking about me. Ooo, I promise that wherever you may go, wherever life may lead you, With all my heart I'll be there too. And from this moment on I want you to know, I'll let nothing come between us, and I will love the ones you love. So gone are all my questions about why, (about why). And I’ve never been so sure of anything in my life! Oh I wonder what God was thinking when he created you, I wonder if He knew everything I would need, Because He made all my dreams come true. When God made you He must've been thinking about me. He made the sun He made the moon, To harmonize a perfect tune, One can't do without the other they just have to be together. And that is why I know its true, Your for me and i'm for you Cause my world just cant be right (can’t be right) Without you in my life I wonder what God was thinking, when he created you. I wonder if He knew everything I would need, Because he made all my dreams come true. " Denne sangen forutsetter kanskje at bruden er kristen da, men hvis ikke kan jeg foreslå "When I first saw you" eller "Love you I do" fra Dreamgirls. Sistnevnte hadde vi som utmarsj i vielsen med full blåserekke, trommer, bass, gitar, piano og ei sykt flink sangerinne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå