Ragdoll Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hvis vi ikke har særlig penger igjen av lønna akkurat nå.. Tips?
FruMamma med nr 2 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Min er kakemons, så han blir alltid glad for hjemmelaga marsipankake på bursdagen sin. Ut å spise enten i dag eller til helga. Eller at du rett og slett varter han opp med en bedre middag hjemme på lørdag... Ikke helt de store fantasifulle overraskelsene ser jeg:)
3snuppeliner Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 En deilig Pasta Carbonara middag servert med en øl til han og en alk.fri til deg=:-)
gullfisken83 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 ja, lag en god middag og om du orker en enkel kake, vaffler eller noe sånn:)
Gjest Mammamoms Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Nå vet jeg ikke helt hvordan det er for deg å sitte på gulvet, men gi ham et deilig fotbad! La ham sitte godt å vask og gni føttene hans! det er veldig deilig, og sikkert en overraskelse! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå