Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 De siste dagene virker det virkelig som om frøkna mi har krypi skikkelig oppover mot ribbeina! Noen ganger kjennes det ut som om hun har tredd beinet under ribbeina mine, og ligger skikkelig å knuger. En smule ubehagelig ja. :/ Kjennes og ut som jeg har fått veldig mye mer press på lungene i det siste, om jeg har fått før. Kan hun ligge såpass høyt oppe at hun gjør det, eller er det litt tidlig ennå? Jeg har og mensmurringer i magen fra tid til annen nå. Er dette normalt såpass "langt" ute i svangerskapet, eller er det mest i begynnelsen dette er vanlig? Takker for alle svar og erfaringer!
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hei! jeg er i uke 26 nå! Og jeg har også mensmurringer til tider fortsatt! I min mage er det stadige forandringer på hvordan de ligger, jeg har to da, så kanskje det er litt trangere her inne!? Men lille snuppa holder seg mye oppe ved ribbebeinene mine på venstre side, føles som om hun sneier de når hun sparker! (Kjempe behagelig....) Gutten vår har holdt seg lenger ned og spraker mye på morkaka, noe som gir noen vakne vibrasjoner "nedover"..godt doen er nærme! Men jeg også føler mye press på lungene når det er mye bevegelse der oppe! Lurer litt på hvordan det blir om noen mnd!! Når har du termin?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Hehe, ja, jeg vil tro du har litt "mindre" plass enn det jeg har. Om ikke har nok jeg en unaturlig stor frøken i magen! ;p Ja, det kjennes litt ut som hun sneier ribbeina mine og! Ikke spesielt herlig nei. Hehe. Gruer meg bare til hun blir enda litt sterkere, å kan ta enda mer i. Åh, nei sier du det?! Noen ganger kjennes det ut som om jeg både skal tisse og bajse på meg, alt avhengig av hvor hun treffer. Hehe. Ikke akkurat lett å prøve å forklare de følelsene til samboer heller. Jeg har termin 16.Desember! Enn du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå