Gå til innhold

Madrasser.... hjeeelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke madrass skal man velge til babyen??? Jeg har en som er arvet til senga på soverommet. Dette er en liten, gammel seng som "alle" i fam har sovet noen få mnd i og madrassen er vel tilsammen brukt i ca 12 mnd av 3 ulike barn før min. Er det ok??

Også trenger jeg en madrass til vogga i stua... aner jo ikke hvor mye soving det egentlig blir her... men den er også et arvegods som hadde vært koselig å brukt :) Regner med at babyen sover i disse sengene frem til den er rundt 6mnd max.

Har sett at Jysk har madrasser til babyer men er disse bra nok???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så at Jysk hadde madrass på tilbud til 100kr nå, veldig usikker på om denne er "bra nok", vi trenger madrass til sengen... men den er oppe til vurdering;)

Skrevet

Har hørt at man alltid skal kjøpe helt ny madrass pga fare for krybbedød...? Er veldig usikker på hvorfor, men man skal visstnok ikke bruke en gammel madrass...

Skrevet

Jeg handlet madrass med mamma fordi jeg var usikker.. Jeg skal låne vuggen som mamma brukte til de minste søskenene mine.kjøpte ny madrass fordi vi ikke fant den gamle..og jeg synes d er litt deilig med ny..kjøpte fra jysk, skumgummimadrass som jeg skal skjære til, fordi d ikke var madrasser i riktig strl i butikkene..og så har jeg kjøpt en overmadrass til å ha oppå der igjen..skal ha et laken som holder disse sammen itillegg til vanlig laken..

Skrevet

vask, luft, rens madrassen og det må da vel være greit? kan ikke helt skjønne sammenhengen ml krybbedød og at madrassen er brukt. en ny madrass vil jo være full av gasser som ikke er luftet ut...hva gjorde man før? man hadde vel ikke råd til å kjøpe ny madrass for hver unge...? vår nr 2 skal ligge på samme madrass som 2 har gjort før. babyen er blitt industri, med designerklær og dyre vogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...