trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hei og hopp. ) Jeg tenkt bare å spørre om noen vet sansyneligheten for at legene tar feil på ul? Jeg har vært på åde ordinær ul på st.olavs og 3d ul på medicus, hvor de begge gangene sier de så jente... og vi ble vist kjønnslepper på ul på st.olavs.. ) Meeeen, hører jo om tilfeller her inne hvor det har blitt sagt det samme, men at det da har kommet en gutt! ) hehe.. Hva er sansyneligheten for det da, spes siden vi fikk se to hvite streker som indikerte jentas kjønnslepper... Spiller ingen rolle for meg hva det blir! Så lenge lillegullet er frisk og rask!! Men tenkte bare å høre om det finnes noen statestikk på dette, og om hvor vanlig det er at det legene sier ikke stemmer alikevel, spes. etter de viste oss "beviset". ) Har jo også hørt at det er større sjangs for at det er på antatte jentebabyer de tar feil...at det er flere tilfeller av at det kommer en jente da...hva er grunnen til det? Ved min første fødsel var jeg kun på ul på st.olavs, og da sa de også jente. Og jeg fikk jente. Spennende!!! )
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hei! Jeg er i samme situasjon. Både på ordinær UL og 3D UL så de tydelig jente, kjønnslepper og full pakke. Har spurt litt rundt, og jeg tror nok vi kan shoppe litt rosa og være ganske sikre på at det kommer en liten jente. Legen min sa at de ikke sa de var sikre med mindre de virkelig var det. Selvfølgelig hører man om de tilfellene det har vist seg å være noe annet, men det tror jeg nok hører til sjeldenhetene!
En liten en til? Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Samme her. På ordinær ul trodde de at det var jente, og på 3D var han heeeelt sikkert på at det var jente. Har gått ut ifra at det stemmer og handla masse rosa, og innredet rosa jenterom. Blir dyrt med utskiftninger dersom det blir gutt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå