Gå til innhold

hjelp en sliten mamma


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

 

Jeg trenger litt tips og råd til hva jeg kan gjøre. Jeg jobber fullt og har to smp nusselige barn. Jeg er innen i en slik periode hvor jeg er skikkelig sliten , det er er et ork å gå på jobb(liker meg egentlig veldig godt på jobb), sliten og mest lyst til å ligge under dyna og sove. I helga var hadde jeg feber en dag.

 

Er det den gyldig grunn til å sykemelde seg for noen dager eller hva skal jeg gjøre. Trenger noen tips???Er sikkert noen i samme situasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...