mamsen sin Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Heisann Jeg trenger litt tips og råd til hva jeg kan gjøre. Jeg jobber fullt og har to smp nusselige barn. Jeg er innen i en slik periode hvor jeg er skikkelig sliten , det er er et ork å gå på jobb(liker meg egentlig veldig godt på jobb), sliten og mest lyst til å ligge under dyna og sove. I helga var hadde jeg feber en dag. Er det den gyldig grunn til å sykemelde seg for noen dager eller hva skal jeg gjøre. Trenger noen tips???Er sikkert noen i samme situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå