Gå til innhold

Symptomer på soppinfeksjon..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kan ha fått en soppinfeksjon nå på tampen, uke 36.

Så lurer jeg litt på hvilke symptomer dette kan gi. Har aldri hatt det tidligere, så er litt blank på emnet. Ihverfall, har de siste dagene hatt litt tykk hvitaktig utflod, lurte en stund på om det kunne være slimproppen som holder på å gå, men nå vet jeg ikke... Det er sånn at jeg går med truseinnlegg nå, og merker at jeg blir fortere våt/fuktig. Det lukter ingenting, utfloden har bare økt i mengde, forandret farge og konsistens nå, så har vel lagt ekstra merke til det.

Det er ikke vondt når jeg tisser, ingen svie eller kløe i underlivet, men man kan kanskje har det likevel?.

Er det sånn man må til lege for å sjekke, eller kan man bare kjøpe canesten på apoteket og behandle det selv...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke ut som sopp. Sikkert bare økt utflod. Det er veldig vanlig i slutten av sv.skapet. Jeg har merket selv at det har økt litt på, både med blank og hvit utflod.

Skrevet

Tror sopp pleier å klø/svi.

Skrevet

Ja sopp klør iallefall. Svir gjør det vel hvis du ikke klarer å la være å klø og blir sår

Skrevet

Jeg har vært plaget med soppinfeksjon gjennom hele svangerskapet. Mine symptomer er gul/grønnaktig tykk utflod og gjerne litt klumpete, kløe, og en sjelden gang svie.. beklager detaljene. å jeg trengte ikke antibiotika. bruker bare canesten jeg..

Skrevet

Helt greit med detaljer..jeg spurte jo om noe som man kan svare ganske så detaljert på :-)

Håper jo på at jeg slipper unna soppen (syns jeg har fått det meste av crappet med å være gravid), får vel se det litt an, skal til jordmor i neste uke, så får vel ta det opp med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...