Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går opp og ned her i verden...i går rakk jeg aldri å dusje, langt mindre komme meg ut av huset.

I dag: rakk å både spise frokost, trene (rygg og mageøvelser foran 71 grader nord-opptak) og dusje før pjokks første måltid. Dermed var jeg klar til å gå ut etter måltidet var over (to pupper, bæsjepause og 4 bleieskift tar tilsammen 2 timer). Så nå har jeg gått denne barselperiodens første skikkelige trilletur. Den var ikke lang, men jeg kjente det godt i beina. Tidligere har jeg bare vært fram og tilbake til helsestasjonen, og tatt det rolig...nå satte jeg opp tempoet. OG jeg fikk handlet både brød og middag! Bakset beibi i bag og bæreposer med mat opp trappene uten å miste hverken den ene eller den andre.

Det høres ikke så mye ut, og om noen uker kommer det vel til å være dagligdags. målet er å få til alt dette på daglig basis OG hente/bringe storesøster til barnehage som en vilken som helst multitaskende super-mamma. men jeg har stort sett ligget horisontalt og ammet de siste fire ukene, å gjøre noe som helst som ikke har med beibien å gjøre er en stooor bragd for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!!! Jeg synes du har stått på som en lyktetenner siste fire ukene også, for å få til ammingen og det slitet det kan være når det butter er jammen ikke bare bare!

Så all grunn til å være stolt av seg selv ja:-) Og deilig å kjenne at kroppen etterhvert kan brukes til annet enn amming og soving:-)

Som du sier, om noen uker er du back in business og formen stiger og alle er fornøyd - ikke minst storesøster som ser mamman sin bli seg selv igjen:-) Herlig for alle det!

Skrevet

Det er jammen ikke lett å få lagt hverdagens puslespill:=) Synes du er flink jeg!!!

Skrevet

Ja jeg kjenner meg igjen.....he he he

Men jeg synes du skal være kjempestolt.

For å både få tid til å trene og å handle på samme dag er litt av en bragd.

For ikke å snakke om å få dusjet:o)

Skrevet

Husker hvor deilig det var å begynne å komme sg litt ut og gjøre litt mer enn å være melke maskin :0)

Skrevet

Jeg synes du er kjempeflink jeg!!! Er ikke bare bare å få ting til å gå på skinner med baby i hus.Å som regel er det mor som sliter seg ut.Bare det å dusje kan bli vrient ja.=)

Jeg fikk aldri dreisen på amminga,og ble bedt om å kutte ut av hs.

Da var jeg så sliten at jeg nesten sovna der jeg satt.

Men nå skal du se at du kommer deg ut litt.Bare en liten tur er jo godt å.

Jeg sier det en gang til jeg.

Du er kjempeflink!!!!

Skrevet

Men kjære du, du er jo en supermamma allerede jo ;-)

Det ammeregimet ditt hørtes pesete ut. Vær stolt over at du gjør verdens viktigste jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...