Gå til innhold

Trist nyhet....

bamsemumsa m/3åring+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som fikk med seg at jeg hadde truende abort...

UL i dag bekreftet et dødt foster som har vært død kanskje 2 uker.....

I morgen er det inn til utskrapning.......

Har enda ikke gått helt opp for meg....

*tåre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist for deg! Var du langt på vei?

Lykke til videre!

Skrevet

skulle vært 14+6 i dag....

Skrevet

Så utrolig leit å høre. Føler virkelig med deg!

Skrevet

Åneiiiii...... Huffameg!!!! Så utrolig trist.

*En stor trøste-klem fra meg*

Skrevet

Uff, så trist :-(

Sender deg en stor klem jeg.

Skrevet

Nei, har tenkt så på deg.

Vet ikke hva jeg skal si, men skjønner du er fra deg. Så trist!

Skrevet

Uff, kjipe greier. Håper det går greit med deg.

Skrevet

Nei dette var trist å lese.. skjønner nå at jeg er kjempe glad for ul hver eneste uke så jeg kan følge med..

Ta vare på hverandre nå.. det trenger du/dere..

Stor trøsteklem fra meg

Skrevet

NEI! Huff så utrolig trist. Fikk helt frysninger nå!

Var gjennom en ma selv ca i uke 15 i april, hadde da vært død i nesten 4(!!!) uker. Helt grusomt, ingen som ikke har opplevd dette kan ane hvordan det føles.

Synes ufattelig synd på deg, virkelig!

Jeg var heldig og bli gravid på første forsøk etter dette igjen, og er nå halvveis. Selv om man etterhvert bare må lære å leve med det og fokusere på alt det positive(barn fra før, kan bli gravide igjen osv), er det forferdelig vanskelig i begynnelsen og man glemmer jo aldri...

Håper inderlig du har mot og ønske til å prøve igjen, så går det sikkert bra da. Ja, vet det ikke er det du tenker på nå i alle fall, så en mager trøst...

Føler med deg, vet hvilken psykisk påkjenning det er.

Trøsteklem fra ei som har vært i samme situasjon.

Skrevet

Hei! Skrev et innlegg på anonymforum også, men ser at du får utskrapning. Jeg trodde alle over 12 uker måtte føde. Du er vel i grenseland, da.

Uansett kondolerer så mye tenker på deg i denne vanskelige tiden. Ta deg tid til å sørge. Du vil alltid bære den lille med deg i hjertet. Sorgen vil altid være der, men man lærer å leve med den. La 3-åringen snakke om babyen selv om det gjør vondt. De neste dagene og ukene kommer til å være som et vakuum, og en berg-og-dalbane.

Trøsteklem fra meg

Skrevet

Jeg vet helt ærlig ikke om det blir utskrapning eller ikke.... skulle møte fastende i morgen kl 08.00. Fosteret hadde nok vært død i ca 2 uker så det er nok i grensa.....

Skrevet

Uff, vet ikke hva jeg skal si.

Vil bare gi deg en klem.

Skrevet

Takk for gode klemmer

Skrevet

ja hva skal man si da..

Klemmer deg masse om du hadde vært her og jeg hadde kjent deg.

Skrevet

Neiii, har tenkt så mye på deg & håpt at dette skulle gå bra. Vet ikke hva jeg skal si, ord blir fattige. Tenker masse på deg, og håper at det går bra med deg.

Stor trøsteklem

Skrevet

Nei og nei! Det var triste nyheter ja! Har tenkt på deg i dag og holdt på å skrive i den andre tråden og høre hvordan det gikk, men tenkte at du nok ville si ifra om du selv ville.

Håper du får støtte og trøst og at du tar den tiden du trenger. Tar sikkert litt tid å virkelig oppfatte hva som har skjedd ja. Æsj altså... :-(

Håper du kommer sterkt tilbake med ny og frisk spire om ikke lenge!

Lykke til i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...