bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 For de som fikk med seg at jeg hadde truende abort... UL i dag bekreftet et dødt foster som har vært død kanskje 2 uker..... I morgen er det inn til utskrapning....... Har enda ikke gått helt opp for meg.... *tåre*
Mango78 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Det var trist for deg! Var du langt på vei? Lykke til videre!
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 skulle vært 14+6 i dag....
<3Nynne<3 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Så utrolig leit å høre. Føler virkelig med deg!
Giinaღ Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Åneiiiii...... Huffameg!!!! Så utrolig trist. *En stor trøste-klem fra meg*
svanemamma Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Uff, så trist :-( Sender deg en stor klem jeg.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Nei, har tenkt så på deg. Vet ikke hva jeg skal si, men skjønner du er fra deg. Så trist!
Maya_1 Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Uff, kjipe greier. Håper det går greit med deg.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Nei dette var trist å lese.. skjønner nå at jeg er kjempe glad for ul hver eneste uke så jeg kan følge med.. Ta vare på hverandre nå.. det trenger du/dere.. Stor trøsteklem fra meg
Løve venter nr.2 i januar Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 NEI! Huff så utrolig trist. Fikk helt frysninger nå! Var gjennom en ma selv ca i uke 15 i april, hadde da vært død i nesten 4(!!!) uker. Helt grusomt, ingen som ikke har opplevd dette kan ane hvordan det føles. Synes ufattelig synd på deg, virkelig! Jeg var heldig og bli gravid på første forsøk etter dette igjen, og er nå halvveis. Selv om man etterhvert bare må lære å leve med det og fokusere på alt det positive(barn fra før, kan bli gravide igjen osv), er det forferdelig vanskelig i begynnelsen og man glemmer jo aldri... Håper inderlig du har mot og ønske til å prøve igjen, så går det sikkert bra da. Ja, vet det ikke er det du tenker på nå i alle fall, så en mager trøst... Føler med deg, vet hvilken psykisk påkjenning det er. Trøsteklem fra ei som har vært i samme situasjon.
Pusur_mor Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Hei! Skrev et innlegg på anonymforum også, men ser at du får utskrapning. Jeg trodde alle over 12 uker måtte føde. Du er vel i grenseland, da. Uansett kondolerer så mye tenker på deg i denne vanskelige tiden. Ta deg tid til å sørge. Du vil alltid bære den lille med deg i hjertet. Sorgen vil altid være der, men man lærer å leve med den. La 3-åringen snakke om babyen selv om det gjør vondt. De neste dagene og ukene kommer til å være som et vakuum, og en berg-og-dalbane. Trøsteklem fra meg
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 9. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. september 2008 Jeg vet helt ærlig ikke om det blir utskrapning eller ikke.... skulle møte fastende i morgen kl 08.00. Fosteret hadde nok vært død i ca 2 uker så det er nok i grensa.....
Mayken Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Uff, vet ikke hva jeg skal si. Vil bare gi deg en klem.
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 9. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2008 Takk for gode klemmer
smilan Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 ja hva skal man si da.. Klemmer deg masse om du hadde vært her og jeg hadde kjent deg.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 9. september 2008 #16 Skrevet 9. september 2008 Neiii, har tenkt så mye på deg & håpt at dette skulle gå bra. Vet ikke hva jeg skal si, ord blir fattige. Tenker masse på deg, og håper at det går bra med deg. Stor trøsteklem
Underveis --> Skrevet 9. september 2008 #17 Skrevet 9. september 2008 Nei og nei! Det var triste nyheter ja! Har tenkt på deg i dag og holdt på å skrive i den andre tråden og høre hvordan det gikk, men tenkte at du nok ville si ifra om du selv ville. Håper du får støtte og trøst og at du tar den tiden du trenger. Tar sikkert litt tid å virkelig oppfatte hva som har skjedd ja. Æsj altså... :-( Håper du kommer sterkt tilbake med ny og frisk spire om ikke lenge! Lykke til i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå