Kamomilla:-) Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Oppdaget at jeg var gravid mandag 28. juli. Senere den uka forsvant alle symptomene mine og jeg ble sikker på at dette hadde gått galt. Først mandag 11. august begynte jeg å blø. På sykehuset på ultralyd bekreftet gynekologen at dette nok hadde vært dødt en liten stund før jeg begynte å blø. Hun sa jeg kom til å få igjen mensen etter 4 - 6 uker. Men da er spørsmålet - mente hun da : 1) 4-6 uker etter at det døde 2) 4-6 uker etter at det begynte å blø 3) 4-6 uker etter at det var ferdig med å blø Noen som vet???????
Trollkatt Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg vil tro hun mente 4-6 uker etter at det begynte å blø, eller evt etter at du hadde sluttet å blø. Det er først når fosteret er ute av kroppen at du begynner å produsere de riktige hormonene for å bli gravid igjen. Man kan teste positivt en stund etter en abort fordi kroppen fremdeles produserer hcg. Men jeg vet jo om folk som har blitt gravide med en gang etter en SA. Så det er ikke godt å vite. Lykke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå