Gå til innhold

Verden går under i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen 10. september skal vitenskapens fremskritt reprodusere The Big Bang på forskningsstasjonen CERN mellom Sveits og Frankrike.

Tenkte jeg ville si hei og takk for meg siden vi nå alle skal gå under.

;-)

Det var kjekt så lenge det varte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups. La det inn på feil side ser jeg nå. Men men. Man kan vel krangle om dette også..

Skrevet

Menneskeheten trenger ikke hjelp av et Big Bang for å gå under, det greier vi fint sjøl.

Skrevet

tror nok ikke verden går under ogt at vi er like hele og fine i mårra :)

Skrevet

Kanskje verden rett og slett ikke går under, men at de klarer å lage en ny jordklod...en ny, fin og ren en...uten krig og fred og sånn....som vi kan leve på når denne her går til helvete...

DET hadde vært saker det ;-p

Skrevet

Fritt for å være president i det største riket!

Skrevet

Bare hvis jeg får være dronning!

Må jo være rom for alle statsoverhoder, antar jeg...;-)

Skrevet

Hvorfor skal du være dronning? Det kan faktisk være at jeg også egner meg som dronning, faderullandei!

;-p

Skrevet

En gang må jo bli den første, så hvorfor ikke i morgen?

10.september...det er egentlig en dum dato. De burde heller satse på 11.september mener jeg

Skrevet

Hahaha, ja det hadde vært mer passende ;-p!

Lacey: Du må finne igjen Cagney, så kan dere være det første lesbiske dronningparet...DA kan jeg vurdere å avtre tronen min ;-)

Skrevet

så var det en ny dag og verden er fremdeles hær :P

Skrevet

Det er i dag den skal gå under, da, frøet! Sjekk ut nyhetene -prosjektet har begynt for ikke lenge siden...;-p

Skrevet

Jeg gir meg ikke uten kamp, drullandei!

*hytter knyttneven i været*

Skrevet

Så....du er klar for å starte krig FØR den nye verden er oppe og går, Lassie?? *hever en streng pekefinger*

;-p

Frøet: Hær = Armé ;-)

Skrevet

Om det kommer en ny verden, vil jeg være med på å rasere den gamle, trykke på den delete knappen og se hele jordkloden sprenges i filler :D

Skrevet

Jaja, noen må jo videreføre denne krigingen. Ellers kunne det jo ha blitt for stille her! Jeg har veldige planer for den nye verden, men kan ikke se at du har kommet med noen, rullandei? Men du kan godt få jobb hos meg?

;)

Pokkers verden kan bare glemme å gå under. Jeg har ikke gått gravid i utallige mnd for at verden skal gå under når jeg bare har noen uker igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...