marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg er gravid og jeg er faktisk litt på vei I dag er jeg 8+2... Termin er 21. april 09. Det har ikke helt gått opp for meg at jeg har en liten huleboer på besøk.... Formen er så som så. Jeg er fryktelig fryktelig kvalm. Er helt forferdelig, men forhåpentligvis så går det over om noen få uker... Krysser fingrene for det. Med Mathea hadde jeg ingenting. Jeg sluttet på pillen da vi giftet oss. Da første mens kom etter pilleslutt, så hadde jeg høyst sannsynlig en SA. Jeg visste ikke at jeg var gravid, men mensen kom med noen sinnsyke rier. Det er altså det verste jeg har vært med på. Da er det morsomt å være på ferie hos svigers... Nå i ettertid så benekter de at de tenkte den tanken at jeg aborterte, men det tror jeg ikke så mye på da svigermor har født 6 barn og har hatt 2 SA'er På jobb går det jo ikke så bra siden jeg er konstant kvalm og uvel. Jeg har en helt fantastisk sjef, som har gitt meg frie tøyler og han vil ikke at jeg skal være noen superkvinne og at jeg MÅ lytte til kroppen min. Jeg grudde meg jo så fælt til å si det pga at da jeg begynte på jobb igjen etter permisjonen så var jeg jo faktisk gravid igjen... Kasr; fint om du ikke sier noe til kjente i bygda før jeg er 12 uker
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så mye..... Har jo sagt det før jeg da hihi Heldig som jeg var så ble jeg innlemmet i hemmeligheten for et par uker siden :-) Endelig slipper jeg å holde kjeft hihi Kjempegøy er dette Kristin!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Satser jo på å følge etter med et lite frø om ikke så kjempelenge til...forhåpentligvis da hehe....time will show! Men, har du bestilt time til akupunktur for å se om det vil hjelpe på kvalmen din? Det er jo utrolig slitsomt å gå sånn som du gjør! Og håper du er i form til å være med på treffet den 20! Det MÅ du jo bare :-)
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Nei, jeg har ikke gjort det enda. Jeg har funnet en på Brynsenteret som er aktuell. Jeg er litt i tenkeboksen om jeg skal vente til jeg har vært hos legen min neste uke eller bare bestille med en gang. Legen min har ferie denne uka her, så får ikke ringt henne heller.
Rødtopp75 og to små Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 GRATULERER!! Så artig at flere følger etter og blir gravide igjen. Ja, er det ikke litt rart å ha en huleboer på nytt? Det syntes i hvertfall jeg, selv om jeg må medgi at det har blitt mindre tid til denne sammenlignet med nummer en. Håper at kvalmen din snart gir seg. Jeg var også veldig kvalm fram til uke 16 ca og det var ikke artig. Kan ikke gi deg så mange råd, bortsett fra å prøve å slappe av når du har mulighet til det. Kjenner meg også igjen i å være gravid når en kommer tilbake på jobb, litt småpinlig å fortelle sjefen, ikke sant? Håper du får et ellers fint og greit svangerskap!
Millapril Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så mye! Dette var skikkelig koselig å høre! Moro med en liten til tenker jeg! Håper formen blir bedre etterhvert også
Tussi og Maja Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Å så utrolig moro! Gratulerer! Håper formen din bedrer seg snart, så du får nyte å være gravid igjen;-)
smurfen :o) Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer så mye. Dette var kjekt og høre. Skjønner nå at folk her inne begynner og bli verpesyke ) Da jeg var ekstremt dårlig i svangerskapet, ble det bedre av akupunktur. Det eneste jeg angret på var at jeg ikke startet med det tidligere. Håper formen din snart blir bedre!
Två små trollungar Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Åh så moro! Gratulerer massevis til dere! Får håpe at kvalmen gir seg snart. slik at du kan kose deg med å være gravid!
eple72 Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Gratulerer- håper du får en flott graviditet med lite plager og fine stunder .
Endelig ny spire i magen Skrevet 12. september 2008 #11 Skrevet 12. september 2008 Gratulerer så masse! Krysser fingrene for at formen snart blir bedre!!! Klem
Bellen^2 Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 Gratulerer så mye! Håper formen blir bedre etterhvert og at kvalmen gir seg. Må være fryktelig slitsomt å gå rundt å være konstant kvalm:( Så deilig å ha en så forståelsesfull sjef da, spesielt når formen ikke er så bra:)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. september 2008 #13 Skrevet 14. september 2008 Hei, Gratulerer til dere alle tre. Dette blir en spennende tid. Håper formen din er stigende og at kvalmen gir seg snart. Ja husker godt hvordan det var de første 10 ukene sist. Gleder oss til oppdateringer fra alle dere gravide fremover.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. september 2008 #14 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer så mye! Moro at det blir flere i gjengen som skal ha nr 2. Tenker Mathea kommer til å trives som storesøster. Håper formen blir bedre!
Solstråle72 Skrevet 17. september 2008 #15 Skrevet 17. september 2008 Gratulerer så mye. Mathea blir nok en stolt storesøster. Er ikke noe morsomt å gå kvalm så lenge. Håper formen bedrer seg snart.
måken og vesla Skrevet 5. november 2008 #16 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer, så moro! :-) Jeg håper jo å komme i samme situasjon, men etter den SA saken jeg hadde i august så har det ikke skjedd noe mer... Måken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå