Gå til innhold

Har utsikt til en barnehage fra kontoret mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det ser så gøy ut å gå der! Ungene løper rundt, leker i sandkassen med hverandre, leier hverandre i hendene, klatrer og sykler på sånne små søte sykler hvor en sitter bakpå og en styrer. De er ute store deler av dagen og ser ut som de har det utrolig gøy.

Heldige små barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, ja blir litt misunnelig, unger i barnehagen ser vanligvis ut som om de storkoser seg :-) Gutten vår (blir tre i vinter) har fritt valg nesten hver dag om han vil i barnehage eller ikke, siden jeg er hjemme i permisjon nå, men vanligvis vil han i barnehagen for å leke med kompisene ja :-)

Husker da jeg jobba i barnehage. Syntes synd på foreldre som måtte levere ettåringen sin på morgenen og hente 8-9 timer senere, de fikk jo mindre våkentid sammen med barnet i hverdagene enn oss som jobbet i barnehagen. Men barna syntes jeg ikke synd på, de koste seg jo :-)

Skrevet

Ja, det er kjempekoselig å se på. Tenk på at Oslo hadde hatt full barnehagedekning om det ikke hadde vært for alle naboprotestene hver gang kommunen har kjøpt opp en tomt som de skal bruke til barnehagebygging. Skjønner ikke at folk har et problem med å ha en barnehage som nabo.

Skrevet

Ja, da jeg lå på sykehuset, hadde jeg utsikt til en barnehage. Lenket til sengen, var dette noe som lyste opp dagen min. Barn er fantastiske, glade og energiske, særlig når det er mange i lag.

Skrevet

Jeg har en sønn som helst vil i barnehagen på Lørdag og Søndag også.

Det er kjedelig hjemme altså!!

he he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...