Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har først nå begynt å prøve.. Plutselig en dag fant jeg ut at jeg ville ha barn.. Alltid hatt lyst på, men det kom så brått over meg at jeg virkelig ville ha det nå :o) Også lurer jeg på da om det er noen som meg, som er helt ny og som kunne trengt noen å dele dette med da? Jeg har ingen i min omgangskrets som er der jeg er om dagen.. Og vil heller ikke si så mye om dette inntil jeg en dag faktisk er gravid :o) Bare hyggelig med noen meldinger om noen kjenner seg igjen.. uansett aldere og bosted :o) Ha en flott dag videre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjenner meg igjen her.

har hatt lyst på barn lenge men begynte ikke å prøve før i juni.

Plutselig fikk jeg kjempe lyst til å bli mamma,og samboeren er veldig klar for det,så da tenkte jeg " what the hell" lets try!

haha

hadde vært fint å holde kontakten ja,med noen som er i samme situasjon.

Ha en fin dag

Skrevet

He he.. Ja, skjønner akkuratt hva du mener.. Samboeren min har jo vært super klar for barn siden dagen vi møtttes ;) ha ha.. Så for hans del var det jeg som var treig:o)

Hvor er du fra? Gammel(om man kan spørre)?

Ha en flott dag videre du og :o)

Skrevet

Hej!

Jeg har alltid hatt lyst på barn, men nå i det siste er baby eneste tanken i skallen.. hehe, så kjenner meg godt igjen :) Samboer er også klar , men plutselig nå, har jeg fått litt kalde føtter.. føler jeg må fullføre skolen, men fader ass, tenker litt sånn som deg også LiFa1 "hopp i det" tror nok aldri vi vil angre! :)

Hvor gamle er dere? Jobber/studerer?

Jeg er 24 og student.. 2 år igjen.. men kommer jo bare til å ha max ett år igjen om jeg blir gravid i løpet av 2008 så da er det jo ikke sååå gale.. hehe, "prøver å roe den snikende, irriterende dårlige samvittigheten" som kryper på ibland :)

Klem

Skrevet

Hei!

Jeg er 22 samboer er 31, vi jobber begge 2.

Fortsatt veeldig usikkert hva jeg skal studere videre så orker ikke stresse med det. Tar det da det kommer.. Skulle jeg ventet med barn til etter det kan jeg risikere å bli barnløs.. ;) He he..

Så lenge man er 2 om det tror jeg det å ta litt fri fra skole for så å begynne igjen er ganske greit. Da har man noen som kan avlaste seg litt innimellom fks..

Men må si at jeg er IKKE så inn i all denne eggløsningstestingen, IKM osv enda som mange andre her.. He he.. Blir nesten bare litt forvirra jeg..

Hva studerer du?

Skrevet

hehe, ja skole kan man alltid ta igjen.. fordeler er det jo med å være student også- kortere dager og goe økonomiske ordninger fra lånekassen så sånt sett er det jo ikke noe problem. Det jeg kanskje tenker mest på er at jeg tar studiene mine (kiropraktikk..) i sverige, så blir jo stuck her litt lengre her enn jeg kanskje hadde hatt lyst til.. skulle jo gjerne hatt foreldrene mine rundt meg siden jeg er førstegangs.. hehe, litt ekstra trygghet :)

Min svenske samboer (som også er 31..) jobber å står i da, så han kommer jo til å stille opp når jeg da evnt begynner på skole igjen etter graviditeten.. så det ordner seg jo alltid bare man planlegger og er strukturert & innstilt :)

IKM og alt dette greiene orker jeg ikke å bry meg om..hehe, høres stress ut spørr du meg! Jeg er innstilt på at det kan ta lang tid, og ganske avslappet i forhold til alt det der.. la naturen gå sin gang :)

Det er forresten også noe jeg har tenkt på, det kan jo faktisk ta opptil et år og lengre før man lykkes så hvorfor ikke sette igang ? Hehe, typisk at jeg hadde blitt gravid med en gang nå :)

Er dere igang med prøvinga nå liksom? Jeg går ikke på prevensjon, vi driver å hopper av i svingen :) Så har ikke 100 % bestemt oss enda, litt skummelt også...

:)

Skrevet

hoi jeg så ikke denne før jeg skrev den andre.. hum.. ja uansett.

fint å finne noen som er like nye.

meg og mann fant ut at det passet bra å slutte på p-pilla for ca nesten to måneder siden tror jeg.. (herregud og jeg skal klare å holde styr på en termin uff jaja)

Skrevet

åja, sånn sett så skjønner jeg jo det... Foreldre er nok koselig og litt trygt å ha i nærheten.. Men når de ikke er det så er det kjekt med tlf og mail ;)

Jeg og tenker ikke så mye på det og som du sier så får naturen gjøre sitt på det området.. Og det kan ta tid så man må bare være tålmodig... Kan ikke styre disse tingene :o) Jeg har gjort 1 ting bare jeg.. Og det er å investere i noen vitaminer, og det trenger man jo uansett :o) Utover det så tror jeg det kan bli styr og ta EL tester og andre tester flere ganger i uken..

Ja, vi er igang med det nå da.. Sluttet på P-pillene nå for litt over en mnd siden så forventer ikke noe resultat nå med en gang akkurat :o)

Samboer synes det var heeelt greit at jeg ikke skule ta de lenger :o) He he..

Hoppe av i svingen kan føre til barn det og ;) Så der har du jo en liten sjans bare der..

Har dere vært ilag lenge?

:o)

Skrevet

glemte å skriva om meg da..

jeg er 24 og driver en helseklinikk.

mannen min er 29. og jeg gikk rundt å var baby syk i et år før han også begynte å bli "smittet" så nå har vi bestemt oss for bare å kose oss med prøvingen. syklusen min er ikke helt på plass enda etter at jeg sluttet med p-pilla så det må vel på plass først.

Skrevet

Skrev den andre hva? Jeg skjønner følelsen der.. Klarer ikke holde så stålkontroll på alt mulig ang dette.. He he.. Ser det er mange her som har FULL kontroll over alt som skjer med kropp, symptomer osv osv.. He he.. Blir bare forvirra jeg ;) he he..

Sluttet for ca 1 mnd sidenjeg da.. Så skjer vel ikke mest med det første.. Men deter helt ok :o)

Dette er første??

Skrevet

Aha.. Nå er jeg med igjen :o) Hos oss var det mer omvendt sambo har hatt lyst på siden vi møttes omtrent, det er først nå jeg har begynt å føle meg klar :o)

Samme med oss, bare slappe av og kose seg med prøvingen så får man bare se hvordan det bærer ivei :o)

Skrevet

hei olovis! blir kjekt å følge med dere :) Vi er ikke heeelt igang, jeg holder litt tilbake.. hehe, men som sagt hopper vi av i svingen så er..hmmm..."halvveis igang"? hehe, Nesten sånn at jeg håper på et lite uhell så jeg slipper å ta et valg.. hehe, jeg er dilemma-queen nr. 1 :)

Vi har bare vært sammen i knappt 1,5 år.. men jeg har 2 laaange forhold bak meg å har lært mye både om meg selv og hvilke egenskaper etc jeg vil ha og setter pris på.. å dette føles veldig veldig rett! :-) men det er klart jeg tenker litt på at vi kanskje burde hatt mer tid sammen før vi velger å få barn.. off, blir helt tullete her jeg sitter.. puuuh :)

Hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet

Hei!

oi her var det plutselig mange!

så flott!!

Jeg er 21 og samboer er 29 han er amerikaner:)

Har ikke peiling på hav jeg vil studere videre så tenkte jeg tok det litt rolig med det,begyner heller etter barn kansje...vet ikke men vi får ta det senere:)

Er ikke sååå inn i alle de prøve greiene helt enda...vet ikke ser så stressende ut..

men hvor er dere fra??

Skrevet

Akkuratt den skjønner jeg.. Tenker også at vi kanskje har hatt altfor liten tid sammen.. Bare vi 2 som kjærester.. Har bare vært sammen i 1 år vi da.. Men som du sier, føler at dette er veldig riktig:o) Og vi har det super bra sammen..

He he.. morsom måten du sier det på "halveis igang" hihi..

Så fint å ha noen å snakke litt med da.. Se hvordan det går med hverandre fremover osv.. Jeg har ingen i vennekretsen som er på dette stadiet nå så godt å ha noen man kan snakke med som ihvertfall vet hva det går i :o)

Noen av dere som har barn fra tidligere?

Skrevet

Ja, ble plutselig en flott gjeng dette :)

Jeg er fra Oslo(Nordstrand for øyeblikket) Selv da?

Jeg er 22, så mange på omtrentlig samme alder her :o)

Skrevet

Ja okey...

Jeg bor på gardermoen eller jessheim da 5 min fra.

Ja det er litt deilig å vite at du ikke er den eneste unge personen med ønske om barn.

ja dette var en koselig gjeng!

Skrevet

Ihvertfall godt å ha noen å slå av en prat med :o)

Jessheim ja, koselig der ute da.. VÆrt der et par ganger.. På Taket fks.. He he he....

Skrevet

Ja liker meg veldig godt her....

er ikke sååååå mye folk men det er ikke lite heller..hehe

taket ja! er der en del selv gitt!

hahaha

klem

Skrevet

Jessheim er vel passelig stort det.. Er fra et lite sted selv jeg opprinnelig :o)

Tror jeg har vært der 1 gang bare , men hadde en del venner som var der en del for noen år tilbake :o)

Skrevet

Godt å se at man ikke er den eneste som har det sånn.:)

Ingen av mine venner er på samme kurs som meg ennå, hvis jeg skal si det sånn.

Føler liksom at man ikke kan dele dette med noen heller på et så tidlig stadie. Man venter liksom til man er blitt gravid og gjerne er ferdig med 1.trimester.

Slutta med pillen for ca en måned siden. Så regner med at det ikke klaffer med en gang.

Tar ting som det kommer.

Jeg har vel egentlig lekt med tanken i ca et år, men nå i sommer ble gubben og babysjuk, så da bestemte vi oss tilslutt for at jeg skulle slutte med p-pillen.

Vi er begge 25 år og i fast jobb. Han jobber innenfor ventilasjon mm, og jeg jobber som energimontør.

Er fra Midt-Troms.

Skrevet

Hei Gura :o)

Så hyggelig.. Blir jo en del her inne nå..

Nei, har et par vennninner med barn men de vil ikke ha noen igjen på en stund og som du sier så vil man ikke dele det på et såå tidlig stadie heller..

Skrevet

nå var det mange her ja!! kjekt at vi er mange i samme situasjon :) Blir jo helt hekta på dette her.. kommer til å sitte foran data hele tiden, farligt farligt :)

Skrevet

Ja, vet akkuratt hva du mener.. he he.. Men ikke de 2 neste dagene, da er det kurs med jobben :o) Må ikke glemme meg helt da ;) He he he.. Nå er det slutt på jobb dagen.: Endelig.. Håper dere får en flott kveld videre alle sammen.. Snakkes snart!

God kveld fra meg :o)

Skrevet

hehe, nej vi holder oppe tråden! :)

God kveld du også!

Klem

Skrevet

Hehe fikk ett slikt innfall jeg oxo:) hehe Problemet mitt er da atte egga mine ikke modnes så jeg sliter litt med å bli gravid. Men har kommet ett godt stykke på vei nå, når jeg vet at egga endelig er på vei til å modnes igjen:D Så blir spennende om en måneds tid å se om vi får det til:)

Ønsker deg masse lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...